Gå til innhold

Kona som krangler Helle tiden


DrJan

Anbefalte innlegg

Kona mi krangler Helle tider. Jeg føler meg at hun har fængslet meg :(. Har ingen venner og ikke enste person som jeg skal snakke med. For ikke lov å reise alene eller det blir krangel og reisen blir som en gift. Hun øddelager alle min planer bare for å få meg fengslet hjemme. La meg ikke delta i bursdag eller jobb fester. Hvis jeg vil delta så klanger hun på forhånd for å ødelegge dagen eller kvelden min. Hun reiser med jobben allene men la meg ikke reise.

Jeg har vært overvektig , men ifjor bestemt meg å gå ned i vekt. Jeg brukt mye penger og energi og kom ned mer enn 25 kilo. Jeg skulle på trening annet hver dag for å være i form. Etter at jeg kom ned i vekt, etter noe måned begynte hun å klage at jeg får ikke lov å dra til trening senter hvis jeg ikke leger ungen først. Ungen må sove først så kan jeg dra. Men jeg er sliten etter jobb så sover jeg selv og legger på meg veldig let. Jeg sa at hun kunne hjelpe meg 3 dager i uken. Men hun gjorde ikke. Jeg har lagt på meg over 20 kg. Kona mi har venninner som har problemer med mennene sine og kona mi kopiere deres problemer og bruker mot meg. Hun det ser ut som hun tar hevn av hennes venninner av meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en kontrollerende og manipulerende kone du har. Kanskje du skal tenke på skilsmisse? Det er jo ditt liv og du må tenke på deg selv. Dette høres ikke ut som et godt forhold og det høres ikke ut som dere har det noe bra sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...