Gjest cry Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Hei! Jeg har nå fått beskjed fra lege om at jeg har kjønnsvorter, og lurer på om disse kunne ha ligget latent i kroppen i flere år uten at jeg har visst om det. Har hatt samme partner i 8 år og skjønner ikke at jeg ikke tidligere har skjønt at jeg har hatt kjønnsvorter, for jeg har aldri sett eller merket vorter eller andre utvekster nedentil... Hvordan er dette mulig? Hvorfor har ikke samboeren min merket noe han heller? Etter jeg fikk en datter for litt over 2 år siden merket jeg forandringer i mens og utflod, kan dette være pga kjønnsvortene? Har i flere år trodd at jeg av og til hadde soppinfeksjon hvis det har oppstått kløe nedentil, og brukt Canesten. Kan dette være kløe pga kjønnsvortene men at jeg ikke har visst om det? Hvorfor vises de ikke? Hvorfor har ikke kjønnsvortene blitt påvist ved tidligere gynekologiske undersøkelser? Kan det være fordi jeg da ikke har hatt utbrudd? Vi planlegger barn nr. to, kan kjønnsvortene ha innvirkning på fruktbarheten? Hvordan forholder jeg meg til graviditet og kjønnsvorter generelt? Vet at det ble mange spørsmål, men jeg forstår ikke hvordan jeg ikke har oppdaget dette tidligere, og er veldig lei meg og fortvilet. På forhånd takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47618-kj%C3%B8nnsvorter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.