Gå til innhold

OCD, seksuelle tanker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, det er ikke bare med ham, er i de fleste situasjoner, men spesielt i situasjoner hvor jeg virkelig ikke vil ha det og hvor det er mest ukomfortabelt. Slik som med en behandler eller sånne ting. Kommer absolutt ikke til å nevne han ovenfor han. Og som sagt er det jo ikke noe med at jeg blir kåt eller noen ting. Dette er påtrengende tanker og bilder på samme måte som når jeg ser for meg at jeg skader noen eller sier noe stygt.

Anonymkode: cfd1e...3ad

Skjønner hva du mener. Det blir som de som får tics med forferdelige ting å si på en måte da, nettopp det som IKKE skal sies o den situasjonen. Så har du det med bilder i hodet istedenfor. Det må være slitsomt. 

Anonymkode: 29085...76c

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Glitter skrev (På 17.11.2023 den 19.17):

Jeg har også tvangstanker vedrørende å skade andre og å se for meg andre i seksualiserte situasjoner. Senest for fem minutter siden fikk jeg sterke bilder av at jeg knivstakk sønnen min da jeg holdt en stor kniv og hadde han rett ved siden av meg. Når jeg får seksualiserte tvangstanker så må jeg riste på hodet. 

Det er slitsomt, men vet ikke hva jeg kan gjøre med det annet enn å forsøke å ignorere det. 

Fikk du bare en tanke om at du hadde knivstukket han, eller ble du usikker på om du faktisk hadde gjort det og begynte å sjekke barnet for skader? 

Jeg sliter også med en slik form for tvang om at jeg skader andre. Det verste er ikke tanken, men at jeg ikke er sikker på om det er virkelig eller ikke. Har opplevd å stå i en butikk, se et barn, følt jeg har skadet barnet og hatt behov for at de ansatte så på overvåkningskameraene i ettertid. Dette fordi jeg var usikker på om jeg hadde skadet barnet eller om det bare var en tanke. Viste seg å bare være en tanke, heldigvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...