Gå til innhold

Sex for første gang som eldre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i slutten av tjueårene og har aldri hatt sex, aldri gjort noe intimt med noen overhode, ikke kyss, klem, holde hender osv. Men nå håper jeg å endre dette og finne en kjæreste og lurer derfor på: Hva er viktig å huske på? Kanskje ting som man ikke tenker over? Som å ta seg god tid, bruke glidemiddel, tisse etter sexen osv.

Anonymkode: 9d6fe...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Eldre"

Anonymkode: f4640...455

Ja? Var det feil bruk av ordet? 😅 Tenkte at jeg er eldre enn det som er vanlig ift det å være jomfru.

Anonymkode: 9d6fe...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er i slutten av tjueårene og har aldri hatt sex, aldri gjort noe intimt med noen overhode, ikke kyss, klem, holde hender osv. Men nå håper jeg å endre dette og finne en kjæreste og lurer derfor på: Hva er viktig å huske på? Kanskje ting som man ikke tenker over? Som å ta seg god tid, bruke glidemiddel, tisse etter sexen osv.

Anonymkode: 9d6fe...deb

Ta det rolig, ikke hopp til sengs før du føler du er klar for det, sannsynligvis vil du ikke få bruk for glidemiddel, men å tisse etterpå er veldig lurt for å forebygge urinveisinfeksjon. :) Lytt til kroppen din og ikke gjør ting du ikke føler deg komfortabel med eller har øyst til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (29 minutter siden):

Ta det rolig, ikke hopp til sengs før du føler du er klar for det, sannsynligvis vil du ikke få bruk for glidemiddel, men å tisse etterpå er veldig lurt for å forebygge urinveisinfeksjon. :) Lytt til kroppen din og ikke gjør ting du ikke føler deg komfortabel med eller har øyst til.

Gode råd. Jeg er nok en slik person som er lett å presse til noe en egentlig ikke vil. Men jeg skal forsøke være mer bevisst på det.

Anonymkode: 9d6fe...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (På 28.11.2023 den 22.19):

Ja? Var det feil bruk av ordet? 😅 Tenkte at jeg er eldre enn det som er vanlig ift det å være jomfru.

Anonymkode: 9d6fe...deb

Ja, men du er ikke alene. Jeg vet ikke om det er du som har de andre trådene her om det samme. 
Og, veldig typisk reaksjon av brukeren over her. Ordet «eldre» er alltid det som blir lagt først merke til. Jeg fikk samme kommentaren da jeg skrev en tråd (annet forum) om at jeg hadde blitt forelsket i en eldre mann. Altså «eldre» som i «en del eldre enn meg». 
 

Tilbake til saken; jeg er 32 og ikke hatt skikkelig sex heller. Jeg har kysset, hatt med ei lesbisk hjem etter fest, og exen min da, men han nektet kondom, så sex ble helt uaktuelt. 
Tror kondom er det viktigste. Viktig å huske at når en kondom settes på så skal tuppen på kondomet klemmes, ellers kan den sprekke når mannen får orgasme. Lærte dette på videregående, der vi skulle demonstrere hvordan den settes på (husker ikke hvorfor vi skulle det, og det var ei erfaren som gjorde det, for jeg visste ingenting om det med tuppen. Og det hadde fort gått til helvete om jeg hadde hatt sex og ikke visste dette).

Endret av UtakknemligDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...