AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Om man sier: "Jeg kommer til å skade meg" eller "Jeg tror jeg kommer til å skade meg" Blir det oppfattet som en trussel? Jeg har trang til å skade meg og har planer, og vil snakke om det med helsepersonell men er redd for å fremstå manipulerende. Takk for alle svar på forhånd. Anonymkode: 0716d...166 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Istedenfor å ha fokus på at du vil skade deg kan du snakke om hva som gjør at du vil skade deg? Ja, det kan fremstå som en trussel hvis du sier du vil skade deg. Forsøk heller å sette ord på hva det er som er vanskelig. Å si at man vil skade seg er bare en mur mellom deg og den du snakker med og tar alt fokuset bort fra det som er problemet. Anonymkode: 00a58...0bb 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Istedenfor å ha fokus på at du vil skade deg kan du snakke om hva som gjør at du vil skade deg? Ja, det kan fremstå som en trussel hvis du sier du vil skade deg. Forsøk heller å sette ord på hva det er som er vanskelig. Å si at man vil skade seg er bare en mur mellom deg og den du snakker med og tar alt fokuset bort fra det som er problemet. Anonymkode: 00a58...0bb Veldig godt poeng. Jeg skal forsøke gjøre som du sier. Takker for svar. Anonymkode: 0716d...166 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.