Gå til innhold

Hvor mange dager i uken spiser du lik?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv så har jeg kuttet drastisk ned mtp dyrevelferd. Jeg spiser ikke lenger kjøtt, men spiser fisk. Føler ikke fisk har like mye følelser som det kylling og gris har. 

Anonymkode: f4828...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser nok egg, kjøtt, fugl eller fisk hver dag. Ev. bruker melkeprodukter - så veganer er jeg definitivt ikke. Vegetarianer har jeg heller ingen planer om å bli. :) Spiser en del viltkjøtt og de har jo levd slik de er ment fra naturens side helt til det smalt og det gikk fort og de merket ikke noe. I tillegg er de skutt her i dalføret så det er kortreist kjøtt også. Har ikke dårlig samvittighet for det,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kuttet ut fisk mer og mer, og det er fordi jeg tenker på at det flyter mye dritt og døde personer og dyr i vann. Men så klarer jeg ikke alltid å motstå tunfisk, så helt slutt er det ikke på det. 

Kjøtt spiser jeg en til to ganger i uka. Men jeg tror jeg går bort fra det også snart, og så vil jeg leve på grønnsaker, frukt, korn, nøtter og belgfrukter. Det er uansett det jeg liker best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Jeg har kuttet ut fisk mer og mer, og det er fordi jeg tenker på at det flyter mye dritt og døde personer og dyr i vann. Men så klarer jeg ikke alltid å motstå tunfisk, så helt slutt er det ikke på det. 

Kjøtt spiser jeg en til to ganger i uka. Men jeg tror jeg går bort fra det også snart, og så vil jeg leve på grønnsaker, frukt, korn, nøtter og belgfrukter. Det er uansett det jeg liker best. 

Er enig med mye her, men døde personer i vannet? Det er vel ikke så ofte 

Anonymkode: 45a54...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er enig med mye her, men døde personer i vannet? Det er vel ikke så ofte 

Anonymkode: 45a54...60f

Nei, det er nok ikke det. Men mamge nok 😀 og mange flere enn vi tror. Det var det jeg plutselig skjønte, og som jeg fikk et stort problem med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig variabelt hos meg. Spiser nesten ikke kjøtt, men egg. Ellers grønnsaker, havregryn og knekkebrød. Det er økonomisk å ikke være spesielt opptatt av hverken varmmat eller kjøtt ;)

Anonymkode: c1408...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (På 30.11.2023 den 23.31):

Ja det flyter veldig mange døde personer rundt i det norske hav så er best å ikke spise for mye laks og torsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja det flyter veldig mange døde personer rundt i det norske hav så er best å ikke spise for mye laks og torsk. 

Laks? De svømmer nok ikke rundt i norske hav lenger! For en tragedie. Den norske oppdrettslaksen er ihvertfall full av dritt. 

Det andre er nok mer tvangstanker 🙃

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (31 minutter siden):

Laks? De svømmer nok ikke rundt i norske hav lenger! For en tragedie. Den norske oppdrettslaksen er ihvertfall full av dritt. 

Det andre er nok mer tvangstanker 🙃

Hva slags dritt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva slags dritt? 

Oppdrettsfisk ER dritt. De får kunstig for og er fulle av sykdommer og bare æsj! Fyfaen ( unnskyld! ) men det er så kvalmt! Du vet at Norge får så dårlig rykte pga dette. 

Støtt Bjørk! Alt av inntekter fra hennes siste låt går til bevare laksen i havet rundt Island, og 🖕til norsk lakseoppdrett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...