Gå til innhold

Hvilket Kjønn Har Du? (meningsmåling)


AnonymBruker

Hvilket Kjønn Har Du? (meningsmåling)  

17 stemmer

  1. 1. Hvilket Kjønn Har Du? (meningsmåling)

    • Mann
      6
    • Kvinne
      11
    • Trans
      0
    • Interkjønn
      0
    • Annet/vet ikke (skriv under da vel!)
      0


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I virkeligheten er jeg helt klart kvinne, men på nett er jeg tydeligvis mann, og av det har jeg lært ganske mye av hvordan menn blir møtt av en del kvinner. 

Anonymkode: eda81...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

https://skeivkunnskap.no/læringsressurser/kjonnsportalen/3-intersex/3-1-intersex/

Intersex, eller interkjønn, er paraplybegrep på medfødte ikke-kjønnsnormative kjønnskarakteristikker.

Anonymkode: 1afd1...738

I "min tid" fantes det 3 kjønn, og det var styrt av biologien du ble født med. Det var mann kvinne og interkjønn

Nå er det andre tiden selvsagt, og biologien har mindre rolle. Selv-indentifiserte intetkjønn folk er nok veldig sjeldent nå i forhold til mer populære moderne kjønn som har kommet til i nyere tid, men tok det nå med uansett.

Anonymkode: d5b49...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I "min tid" fantes det 3 kjønn, og det var styrt av biologien du ble født med. Det var mann kvinne og interkjønn

Nå er det andre tiden selvsagt, og biologien har mindre rolle. Selv-indentifiserte intetkjønn folk er nok veldig sjeldent nå i forhold til mer populære moderne kjønn som har kommet til i nyere tid, men tok det nå med uansett.

Anonymkode: d5b49...53e

Det meste har nok eksistert siden menneskenes begynnelse. Det var ikke sånn at en person plutselig i 1998 sa at hen følte seg som noe annet enn sitt biologiske kjønn. Eller interkjønn. Når man ble mer bevisst på det, så forsket man og satt ord på det. Akkurat som en planet eller en stjerne som nylig har blitt oppdaget  og fått navn  så har den nok alltid vært der, for å trekke den parallellen selv om den bokstavelig talt ble litt fjern. 

Anonymkode: eda81...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det meste har nok eksistert siden menneskenes begynnelse. Det var ikke sånn at en person plutselig i 1998 sa at hen følte seg som noe annet enn sitt biologiske kjønn. Eller interkjønn. Når man ble mer bevisst på det, så forsket man og satt ord på det. Akkurat som en planet eller en stjerne som nylig har blitt oppdaget  og fått navn  så har den nok alltid vært der, for å trekke den parallellen selv om den bokstavelig talt ble litt fjern. 

Anonymkode: eda81...638

Det finnes visstnok 74 kjønn. Det er en gal gal verden.

https://www.medicinenet.com/what_are_the_72_other_genders/article.htm

Anonymkode: 1afd1...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...