Gå til innhold

Er det vanlig å ta blodprøver når man går på antipsykotika?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Måle serumspeilet i blodet på medikamentet? Gjelder i alle fall på noen andre typer medisiner. Tror det er en indikator på om man bør trappe opp, ned eller la dosen være konstant - ved siden av å observere effekt/pasienten rapporterer opplevd effekt. 

Anonymkode: cc605...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden abilify har diabetes som en vanlig bivirkning, så regner jeg med at langtidsblodsukker blir målt 1 gang pr år.

Så kommer vel ann på hvem skulle jegctro.

Anonymkode: 92cb9...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kupton skrev (2 timer siden):

Hvilket AP?

Hun sa ikke hvilket. Hun bare sa at jeg dersom jeg skulle begynne på det så skulle vi gjøre det sånn at det ble fulgt opp med blodprøver

Anonymkode: a91fb...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sjekke nivået av antidepressiva, er det helt avgjørende å ta blodprøven på det tidspunktet man pleier å ta medisinen?

Anonymkode: e9eff...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...