AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Og hvorfor? Anonymkode: a91fb...6f5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Måle serumspeilet i blodet på medikamentet? Gjelder i alle fall på noen andre typer medisiner. Tror det er en indikator på om man bør trappe opp, ned eller la dosen være konstant - ved siden av å observere effekt/pasienten rapporterer opplevd effekt. Anonymkode: cc605...c29 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Og hvorfor? Anonymkode: a91fb...6f5 Nei sier psykiateren min. Anonymkode: 88df2...53b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Hvilket AP? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Siden abilify har diabetes som en vanlig bivirkning, så regner jeg med at langtidsblodsukker blir målt 1 gang pr år. Så kommer vel ann på hvem skulle jegctro. Anonymkode: 92cb9...5ae 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg måtte det da jeg trappet opp på Quetiapine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Det er sjeldent jeg tar blodprøve pga ap men av og til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 kupton skrev (2 timer siden): Hvilket AP? Hun sa ikke hvilket. Hun bare sa at jeg dersom jeg skulle begynne på det så skulle vi gjøre det sånn at det ble fulgt opp med blodprøver Anonymkode: a91fb...6f5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 På Leponex så må man en gang i uka i starten og en gang i måneden så lenge man går på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 kupton skrev (3 timer siden): Hvilket AP? Jeg tar Abilify. Ikke trådstarter. Anonymkode: 88df2...53b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worriesome Plenty 2 Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg tar zyprexa og tar blodprøver 2 ganger i året for lipider og blodsukker. En sjelden gang i blant serumspeil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 For å sjekke nivået av antidepressiva, er det helt avgjørende å ta blodprøven på det tidspunktet man pleier å ta medisinen? Anonymkode: e9eff...f6c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.