Gå til innhold

Forb.... nedturer


Vendi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er slitsomt. Føler meg også litt tung. Men men. 

Vi får prøve å være greie mot oss selv. Selv skal jeg legge meg på mørkt rom med julebelysning og se på diverse julekalendre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (28 minutter siden):

Det er slitsomt. Føler meg også litt tung. Men men. 

Vi får prøve å være greie mot oss selv. Selv skal jeg legge meg på mørkt rom med julebelysning og se på diverse julekalendre. :)

Jeg orker ikke så mye annet enn å ligge på sofaen i dag, med teppe over hodet. Har sagt til mannen min at jeg er ute av drift i dag. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vendi skrev (46 minutter siden):

Jeg orker ikke så mye annet enn å ligge på sofaen i dag, med teppe over hodet. Har sagt til mannen min at jeg er ute av drift i dag. 

Lurt å gå en tur eller være i aktivitet på en eller annen måte!

Anonymkode: eec81...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva tenker du på da?

Anonymkode: eec81...528

Ikke noen spesiell foranledning i tankeverden min, det bare kom over meg som et attakk. Er ikke første gangen. Hadde en sånn nedtur for kort tid siden også, men den i dag var mye verre. Men jeg kom meg gjennom det verste med livet i behold denne gangen også. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lurt å gå en tur eller være i aktivitet på en eller annen måte!

Anonymkode: eec81...528

Det eneste som hjelper på slike ekstreme mini- depresjoner er bare å ta noe medisin og sove litt. En venn av meg mente på en gang at jeg hadde RBD (Recurrent Brief Depression), og når jeg leser om det så stemmer det godt overens. Men det kan jo også skyldes andre ting.

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor jeg har det sånn. Er deppa enda, selv om det verste er over. 

Beklager at jeg maser om dette, men det hjelper liksom å si det til noen. Føler meg så ensom når jeg har det sånn. Og jeg føler at mørket kaller på meg og vil ha meg hos seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen trøstens ord å få? Jeg trenger å bli sett, sånn at jeg ikke føler meg så aleine. 

Trapper ned Cipralex, så kanskje det er derfor at jeg har det sånn. Får kanskje gå opp igjen i dose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (18 minutter siden):

Er det noen trøstens ord å få? Jeg trenger å bli sett, sånn at jeg ikke føler meg så aleine. 

Trapper ned Cipralex, så kanskje det er derfor at jeg har det sånn. Får kanskje gå opp igjen i dose. 

Jeg ser deg. :) Skulle gjerne visst hva jeg kunne si da, men. Det er veldig vondt å ha det som du har det. Trøsten må vel være at det blir ikke så vondt for alltid. Det kommer bedre dager igjen. :)

Kanskje du skulle kontaktet behandler angående det med medisiner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (59 minutter siden):

Jeg ser deg. :) Skulle gjerne visst hva jeg kunne si da, men. Det er veldig vondt å ha det som du har det. Trøsten må vel være at det blir ikke så vondt for alltid. Det kommer bedre dager igjen. :)

Kanskje du skulle kontaktet behandler angående det med medisiner? 

Tusen takk, alltid snille Glitter! 😘

Ja, får vel bare satse på at det går over snart, og så får jeg ta dette med medisiner opp med legen. Tusen takk igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...