Gå til innhold

Når er rushtiden på matbutikkene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når er rushtiden på matbutikkene? Fikk sms om at pakken min hadde kommet og om jeg ikke kunne hente den utenom rushtid. Jeg regner med kl 16-18 når folk slutter på jobb og skal innom butikken er rushtid, men når ellers?

Anonymkode: 05f88...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når er rushtiden på matbutikkene? Fikk sms om at pakken min hadde kommet og om jeg ikke kunne hente den utenom rushtid. Jeg regner med kl 16-18 når folk slutter på jobb og skal innom butikken er rushtid, men når ellers?

Anonymkode: 05f88...02b

Så rart? Som deg aner jeg ikke når det er rush i matbutikker på ukedager, men ville gjettet at det var rundt 16-17-ish. Jeg tror nok uansett jeg ville hentet når det passet for meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når er rushtiden på matbutikkene? Fikk sms om at pakken min hadde kommet og om jeg ikke kunne hente den utenom rushtid. Jeg regner med kl 16-18 når folk slutter på jobb og skal innom butikken er rushtid, men når ellers?

Anonymkode: 05f88...02b

Her jeg bor, begynner rushtiden i matvarebutikkene  ganske nøyaktig 15.00 og varer til nærmere 17.00/17.30.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Regner også perioden når folk slutter på jobb som rushtid, 15:30 til 17:30 kanskje. Du gjør uansett ikke noe galt om du møter opp innafor det butikken måtte definere som rushtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.12.2023 den 16.10):

Når er rushtiden på matbutikkene? Fikk sms om at pakken min hadde kommet og om jeg ikke kunne hente den utenom rushtid. Jeg regner med kl 16-18 når folk slutter på jobb og skal innom butikken er rushtid, men når ellers?

Anonymkode: 05f88...02b

Jeg henter pakker når det passer meg. :) Som jo ofte er på vei hjem fra jobb sånn i 16:30-17:30-tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle får jo lov å hente pakker når det passer dem selv. Jeg tolker meldingen du fikk som en anbefaling om å unngå rushen. Jeg selv hater lang ventetid utenfor vår Post i butikk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.12.2023 den 16.10):

Når er rushtiden på matbutikkene? Fikk sms om at pakken min hadde kommet og om jeg ikke kunne hente den utenom rushtid. Jeg regner med kl 16-18 når folk slutter på jobb og skal innom butikken er rushtid, men når ellers?

Anonymkode: 05f88...02b

Det står en oversikt over dette i appen til Posten ("Trafikk på hentested").

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...