Gå til innhold

Når er det innafor å be om mer hjelp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når helsepersonell sier at man kan ta kontakt ved behov om man får det vanskelig nøyaktig NÅR er det innafor å ta kontakt? Hvor vanskelig må man ha det før det er greit å ta kontakt?

Anonymkode: 14984...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er to nylige spørsmål her. Dette i denne tråden "Hvor vanskelig?" og et annet om hvor beskyttende Abilify er.

Det er fristende å være flåsete og svare  4 - fire.  Men det seriøse svaret er at ingen kan svare eksakt på slike spørsmål. Det er du alene som må avgjøre: Nå ringer jeg eller nei, jeg ringer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tar kontakt når man føler man trenger. Når man tenker at: Jeg tror jeg trenger hjelp, ja da ringer man.

Anonymkode: 0a807...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (42 minutter siden):

Det er to nylige spørsmål her. Dette i denne tråden "Hvor vanskelig?" og et annet om hvor beskyttende Abilify er.

Det er fristende å være flåsete og svare  4 - fire.  Men det seriøse svaret er at ingen kan svare eksakt på slike spørsmål. Det er du alene som må avgjøre: Nå ringer jeg eller nei, jeg ringer ikke.

Det er så ufattelig vanskelig for meg å ta den avgjørelsen. Jeg er redd de tenker det ikke er alvorlig nok og at jeg er oppmerksomhetssyk eller andre verre ting.

Anonymkode: 14984...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det er så ufattelig vanskelig for meg å ta den avgjørelsen. Jeg er redd de tenker det ikke er alvorlig nok og at jeg er oppmerksomhetssyk eller andre verre ting.

Anonymkode: 14984...8a8

De tankene må du legge bort om du vil ha hjelp.

Anonymkode: 1e429...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...