Gå til innhold

Har du hatt besøk av politiet før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Telefonen min hadde gått tom for strøm uten at jeg merket det mens jeg hadde sovet i over ett døgn (hadde tatt en større dose) og foreldrene mine ble bekymret for meg når de ikke fikk tak i meg.

Endret av lavender

Åjada mange ganger, men er lenge siden...jeg har vært vitne, de sku ha tak i noen andre som bodde her tidligere og et par ganger om psyken da jeg ikke fikk hjelpen jeg trengte (siste er ganske lenge siden). Sist var faktisk kort tid siden, men de trengte å komme seg inn i en annen oppgang i blokka jeg bor i. De hadde aksjon mot en person her da. Og de kjører forbi her ganske ofte. 

Annonse

Ja, flere ganger av ulike grunner. Har jo bodd i noen lugubre strøk, så de kom på døra noen ganger. De kom også et par ganger pga meg. Og så kom de for å hente kollegaen sin eller gi han beskjed om noe et par ganger. Kollegaen deres var eksen min. 

Endret av Kashmir
Worriesome Plenty 2

De har vært her 2ganger som jeg husker. De lette etter noen første gangen og andre gangen hadde noen hørt kvinneskrik i oppgangen.

Jeg har også rømt fra psykiatrien og funnet av politiet ett par ganger da jeg var 18-19.

aa-k-j skrev (2 timer siden):

Åjada mange ganger, men er lenge siden...jeg har vært vitne, de sku ha tak i noen andre som bodde her tidligere og et par ganger om psyken da jeg ikke fikk hjelpen jeg trengte (siste er ganske lenge siden). Sist var faktisk kort tid siden, men de trengte å komme seg inn i en annen oppgang i blokka jeg bor i. De hadde aksjon mot en person her da. Og de kjører forbi her ganske ofte. 

Hvorfor kommer politiet om man ikke får hjelpen man trenger? 

Anonymkode: 2f2ad...3b6

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor kommer politiet om man ikke får hjelpen man trenger? 

Fordi helsevesenet ofte tar en mer på alvor om politiet er involvert. Det var min erfaring iallefall. Nå har jeg heldigvis fått rett hjelp, men har kontakt i politiet jeg kan kontakte om jeg sku ha behov for det. Noe jeg tviler på blir aktuelt. 

Annonse

aa-k-j skrev (24 minutter siden):

Fordi helsevesenet ofte tar en mer på alvor om politiet er involvert. Det var min erfaring iallefall. Nå har jeg heldigvis fått rett hjelp, men har kontakt i politiet jeg kan kontakte om jeg sku ha behov for det. Noe jeg tviler på blir aktuelt. 

Ringte du bare politiet og sa du ikke fikk hjelp og så kjørte de deg til legevakten? 

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ringte du bare politiet og sa du ikke fikk hjelp og så kjørte de deg til legevakten? 

Noe sånt, men de kjørte meg mest til fastlegen. Er noen år siden. Var i en vanskelig situasjon ganske lenge, men har det mye bedre nå. Slet med å snakke om ting eller formidle muntlig så jeg sendte de mail. 

Nei, aldri besøk. Men har blitt oppringt to ganger av politi. Den ene gangen gjaldt det et uventet dødsfall til en slektning av mannen. De fikk ikke tak i ham, så de ringte meg i stedet. Den andre gangen var for å innkalle et av barna våre (som da ikke var myndig) til avhør som vitne i en straffesak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...