Gå til innhold

Har du hatt besøk av politiet før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2 skrev (1 minutt siden):

Det var ute på landet lite bebyggelse og få veier.

Da vet du ihvertfall hva du må gjøre annerledes neste gang.

Forresten er det ikke straffbart å bistå pasienter i å rømme fra psykiatrisk institusjon.

Worriesome Plenty 2
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Da vet du ihvertfall hva du må gjøre annerledes neste gang.

Forresten er det ikke straffbart å bistå pasienter i å rømme fra psykiatrisk institusjon.

Tror ikke jeg hadde giddet å rømme, blir nok ikke tvangsinnlagt igjen heller. Dette er mange år siden.

Annonse

psykedeliker skrev (18 minutter siden):

Jeg gidder ihvertfall ikke å rømme en gang til uten at fluktbilen står klar på avtalt sted... Men det var jo lærerikt uansett.

Prøv å ikke tryne nedover en gjørmete sti også da, slik jeg gjorde. Tror det er det flaueste jeg har gjort. Ikke fallet, men det å prøve løpe fra det mennesket bak meg. 

Anonymkode: 8b82c...305

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eller så kan du bare være smart nok til å unngå å si eller gjøre ting som du vet vil få deg innlagt in the frist place.

Det hjelper lite når helsepersonell lar seg manipulere av pårørende som er helt på bærtur selv, men det er en annen diskusjon. Dette er så lenge siden at lovverket er endret opptil flere ganger siden.

Et par ganger. Ene gangen var mens barna mine var små og politiet kom på døra grytidlig om morgenen med ei lita jente på armen og lurte på om hun tilhørte meg, noe hun ikke gjorde. Hun hadde bare bleie på stakkar, og hadde "stukket av" hjemmefra. Tenkt på dette i alle år etterpå. Fant til slutt ut hvem det var. Bodde den gang på et litt uoversiktlig sted med mange hus, leiligheter og folk. 

Den andre gangen ringte jeg selv for å  melde et voldsangrep mot meg. Selvtilliten sviktet underveis og jeg beklaget at jeg hadde ringt og la på. En liten halvtime seinere kom de hjem til meg.

UtakknemligDiva

Der jeg bodde for ca 10 år siden. Fordi vi hadde høylytt festing gjentatte ganger. 

De har også vært her jeg bor nå, et par ganger. Men deler med andre fremdeles. 
Ene gangen fordi de hadde sporet en stjålet pc til denne leiligheten. 

De andre gangene pga bråk store deler av dagen. Var et par her som sloss ofte og høylytt. Møbler og interiør ble ødelagt osv. Så ble håndjern.

Endret av UtakknemligDiva

Annonse

UtakknemligDiva skrev (7 minutter siden):

Ene gangen fordi de hadde sporet en stjålet pc til denne leiligheten.

Nok en gang lurer jeg på hva slags folk du omgås. I et annet innlegg skrev du at kripos var koblet inn, da må det være ganske alvorlig.

UtakknemligDiva
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Nok en gang lurer jeg på hva slags folk du omgås. I et annet innlegg skrev du at kripos var koblet inn, da må det være ganske alvorlig.

Kripos og politiet på døren her har ingenting med hverandre å gjøre. Kripos var pga noe jeg hadde skrevet her. Det var også før jeg flyttet hit. Det var nok i 2019-2020 tror jeg.

Det var noen andre som bodde her som politiet kom for. Ikke meg. Tilfeldig at jeg havnet i samme bolig som disse folka.

Har hatt to etterforskere hjemme hos meg etter et innbrudd med overfall/voldtekt i nabolaget. De fikk kaffe, og jeg fortalte at jeg hadde sovet på sofaen i tidsrommet, og ikke sett eller hørt noe mistenkelig. Husker ikke helt, lurer på om både mannen min og jeg avla spyttprøve, men de var først og fremt interessert i observasjoner da verken mannen min eller jeg var særlig aktuelle som gjerningsperson. 

Anonymkode: 5793d...eeb

UtakknemligDiva
psykedeliker skrev (9 minutter siden):

Så hva hadde du skrevet som var så alvorlig? Har du en lenke til innlegget?

Nei. Og vi trenger ikke finne den heller. Det var et innlegg som gjorde tydelig at jeg var alvorlig deprimert. Noen her var redd jeg skulle ta livet mitt.

UtakknemligDiva skrev (1 minutt siden):

Det var et innlegg som gjorde tydelig at jeg var alvorlig deprimert

Kripos er en avdeling i politiet som etterforsker organisert kriminalitet. Hva hadde de med den saken å gjøre?

UtakknemligDiva
psykedeliker skrev (6 minutter siden):

Kripos er en avdeling i politiet som etterforsker organisert kriminalitet. Hva hadde de med den saken å gjøre?

Husker ikke hvor jeg har det fra at det var Kripos. Men legen ringte meg, fordi han hadde blitt kontaktet av politiet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...