AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Jeg ble syk grunnet stor belastning med psykisk sykt barn. Anonymkode: 6dfc6...57c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Kombinasjon av medfødt sykdom og vanskelig og belastende oppvekst. Anonymkode: aed25...ad7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Alt gikk til helvete. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Everybody skrev (4 minutter siden): Alt gikk til helvete. Beste forklaringen på lenge. Signerer✌️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aa-k-j Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 (endret) Oppvekst og voksne liv preget av mobbing, klandring, trakassering, falske anklager og diverse. Forverret seg i 2016 som følger av belastende "behandling" kombinert med annen vanskelig situasjon rundt meg. Kort sagt et helvete. Endret 8. desember 2023 av aa-k-j 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Gener og tydeligvis disponert for veldig mange diagnoser som begynte tidlig i barndom Anonymkode: 78937...bc1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Vet ikke. Tenkte kanskje det kunne være artig å prøve det og. Anonymkode: 918e3...cde 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Langvarig stress og belastning. Kan man bli bra igjen? Anonymkode: 015ba...671 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Kombinasjon av belastende oppvekst og et langt forhold med en god del psykisk vold, og medfødte lidelser med mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Langvarig stress og belastning. Kan man bli bra igjen? Anonymkode: 015ba...671 Jeg er på 3.året med depresjon. Er medisinert og i behandling. Blir ikke frisk. Mistet håpet. Anonymkode: 6dfc6...57c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Tror jeg var født sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Sed sellen til min far traff egg sellen til min mor Anonymkode: ab050...db0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Mistet daglig omsorg for barna mine. Rettstvist. Motpart hadde bedrevet alvorlig psykisk vold, samt noe vold mot meg. Sakkyndig trodde ikke på meg. Denne opplevelsen utløste sykdommen min. selvfølgelig med bagasje. Flere med samme sykdom i familien. Vokst opp med en mor som har mye antisosialt i seg. Likevel klarte jeg meg, fikk en god utdanning og var en stabil arbeidstaker. Men det som tippet lasset for meg var altså denne opplevelsen. Anonymkode: 90fc8...075 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Uflaks med gener, mennesker i omgivelsene, flink pike-syndrom og noen dårlige valg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendi Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Jeg fikk første symptomer på bipolar i tenårene. Hadde min første depresjon da, men diagnosen kom mye seinere. Kan ikke huske noen konkret utløsende årsak, tror dette har styrt seg helt selv. (Muligens gener og uheldige omstendigheter i oppveksten). Har Schizoaffektiv som diagnose i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Spørs jo hvilken sykdom/tilstand det refereres til. Det var nok normale reaksjoner på stressfaktorer i omgivelsene som satte det hele i gang, men feilbehandling gjennom mer enn 10 år er trolig hovedårsaken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 Del Skrevet 10. desember 2023 Genetisk disponert sykdom. Men tok mange tiår før den overtok hverdagen. Anonymkode: df905...1fb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.