Gå til innhold

Blenderrrrrrr!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ny blender, noen som har gode tips? Fornøyd med din, hvis du har? Jeg trenger at den funker til både tørre ting (lager endel knekkebrød, men det er ikke en hel deig, bare knusing av en liten neve frø) + til smoothier.

 

Tips????? går meg snart vill i jungelen

Anonymkode: e5b51...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Jeg har Nutribullet. Den er ganske liten, lett å bruke og sterk. Om den kan brukes over tid til tørre ting vet jeg ikke, men jeg har knust is med den.

Jeg tror det er en 900W jeg har. Jeg lot noen jeg bodde med bruke den, i tillegg har den vært brukt i veldig mange år, så den har tydelig blitt slitt. Den takler ikke lenger å knuse veldig harde ting/is. Det har skjedd at det har luktet svidd. Knivene skulle vel også vært byttet ut.

Det eneste som suger litt er at den gummistrikken i lokket noen ganger løsner hvis det blir vakuum, og du må sette det ned igjen. Det er enkelt da, men det må også rengjøres der da det kan sette seg litt ting der etter hvert. Men dette er som sagt lett å rengjøre, og rengjøres den med en gang etter hvert bruk blir det ikke så mye der. 
 

Det er veldig mange fine farger å få de i nå. 
Aller helst ville jeg gått for en der det følger med sånn skjal (så du ikke hører bråket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...