Gå til innhold

Hva ønsker du deg til - hva er en gave du ble skikkelig glad for?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva ønsker du deg til jul, evt. hvilken gave ble du glad for?

Jeg trenger inspirasjon. (Tenk gave til godt voksen, kjønn ikke viktig, interesser heller ikke spesielt relevant). 

Anonymkode: bfb00...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg trenger inspirasjon. (Tenk gave til godt voksen, kjønn ikke viktig, interesser heller ikke spesielt relevant). 

Personlige gaver setter jeg veldig pris på. Tegninger av tantebarna, drikkeflaske med mitt navn, kaffekopp med første bokstav i navnet mitt, julekule med bilde av meg og kusine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Penger. Jeg er seriøs. Det er det jeg ønsker meg. Og en eske sfinx eller en sjokoladeplate fra de som bare skal gi en småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (5 minutter siden):

Personlige gaver setter jeg veldig pris på. Tegninger av tantebarna, drikkeflaske med mitt navn, kaffekopp med første bokstav i navnet mitt, julekule med bilde av meg og kusine.

Drikkeflaske og kopper var ikke dumt, takk!

Worriesome Plenty 2 skrev (2 minutter siden):

Penger. Jeg er seriøs. Det er det jeg ønsker meg. Og en eske sfinx eller en sjokoladeplate fra de som bare skal gi en småting.

Samme her!!, dessuten er sfinx undervurdert :D  Konfekt er jo egentlig supergreit om man bare skal gi en liten oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

En bok om noe jeg interesserer meg for (fugler, natur, postkort, dukker, interessene er mange og varierte!), te, godsaker, et nytt tekrus, en fin julepynt (noe som er i min smak) eller ullundertøy - får aldri nok! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for luksuriøse ull-/silkeundertrøyer, gjerne fra Calida o.l.

Ellers er det nesten alltid pop med hjemmelagde gaver, men her kan jeg nok bli litt kritisk om giver er svigermor m.fl. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra skrev (4 minutter siden):

Veldig glad for luksuriøse ull-/silkeundertrøyer, gjerne fra Calida o.l.

Ellers er det nesten alltid pop med hjemmelagde gaver, men her kan jeg nok bli litt kritisk om giver er svigermor m.fl. 😅

Min tidligere svigermor ga meg alltid et par hjemmestrikkede sokker som ekstragave til jul og de var skikkelig gode å ha på. De ble jeg alltid glad for.

Fikk nylig et spesielt heklet pledd av datteren  og det ble jeg skikkelig glad for. Bruker det hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...