Gå til innhold

Hvis man har sittet tre dager i strekk og sett på tv, spilt på mobilen og gjort ingenting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du blitt dårlig rastløs og sur og gretten? Spør fordi jeg lurer på om det er normalt selv om man ikke er psykisk syk?

Anonymkode: 59111...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hadde du blitt dårlig rastløs og sur og gretten? Spør fordi jeg lurer på om det er normalt selv om man ikke er psykisk syk?

Anonymkode: 59111...1ac

Det er helt normalt. Jeg hadde blitt sprø om jeg skulle sittet i ro og sett på pc'n konstant leeeeenge før det hadde gått 3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det og klarer det helt fint også. Jeg regner med at jeg vil gjøre det i jula fordi jeg vil være sliten etter mye stress og aktiviteter nå før jul. Jeg er rett ut sagt drit sliten om dagen, men holder hunøret noenlunde jevnt. 

Men normalt så er det ikke noe jeg gjør, og det er nok ikke helt bra heller. Men tre dager ser jeg ikke på som noen krise. Det komner jo litt an på hvorfor man gjør det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (11 timer siden):

Det er helt normalt. Jeg hadde blitt sprø om jeg skulle sittet i ro og sett på pc'n konstant leeeeenge før det hadde gått 3 dager.

Noen er allerede sprø og det er nettopp derfor de sitter 3 dager i strekk og bare ser på mobil. De sprøe har ikke jobb eller venner skjønner du. 

Anonymkode: 5ac2a...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hadde du blitt dårlig rastløs og sur og gretten? Spør fordi jeg lurer på om det er normalt selv om man ikke er psykisk syk?

Anonymkode: 59111...1ac

gjorde det hele helgen, helt nydelig. trengte slappe av og lade batterier.

Anonymkode: 20bd7...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

gjorde det hele helgen, helt nydelig. trengte slappe av og lade batterier.

Anonymkode: 20bd7...ed3

trykket på send for tidlig. jeg blir hverken sur eller grinete av å kun være inne og se på tv/pc osv. trenger ikke å aktiviseres så mye, er da jeg lader til ny uke :) 

Anonymkode: 20bd7...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 22.23):

Hadde du blitt dårlig rastløs og sur og gretten? Spør fordi jeg lurer på om det er normalt selv om man ikke er psykisk syk?

Anonymkode: 59111...1ac

Kommer an på settingen. Hadde nylig en operasjon og da gikk det helt fint å se serier i tre dager uten at jeg ble rastløs. Til vanlig derimot, ville jeg følt meg rotten om jeg gjorde det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (Akkurat nå):

Kommer an på settingen. Hadde nylig en operasjon og da gikk det helt fint å se serier i tre dager uten at jeg ble rastløs. Til vanlig derimot, ville jeg følt meg rotten om jeg gjorde det samme. 

Du mener råtten?

Anonymkode: d107f...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...