Gå til innhold

Kan det være nyttig for behandler å få lese diktene jeg har skrevet?

Anbefalte innlegg

For meg er diktene jeg har skrevet veldig personlige og sårbare, og jeg skriver ærlig om hva jeg føler og tenker. Kan det være nyttig for en behandler å få lese disse diktene? Vet ikke hva de fleste psykologer og psykiatere tenker om å bruke dikt i behandling, noen som vet?

Endret av lavender
  • lavender endret tittelen til Kan det være nyttig for behandler å få lese diktene jeg har skrevet?

Fortsetter under...

psykedeliker skrev (7 minutter siden):

Jeg tror det kan være en god idé. Det er jo mange som bruker kreative uttrykk som egenterapi.

Så bra du tenker det. Jeg tenkte jo i utgangspunktet at det var fint og at jeg ønsket å dele dem, men så ble jeg litt usikker da. Jeg er veldig glad i å uttrykke meg kreativt, altså ikke bare dikt men også skriving, fotografering, maling. Så diktene jeg tenker å dele er i en bok samlet med bilder.

lavender skrev (2 timer siden):

Så bra du tenker det. Jeg tenkte jo i utgangspunktet at det var fint og at jeg ønsket å dele dem, men så ble jeg litt usikker da. Jeg er veldig glad i å uttrykke meg kreativt, altså ikke bare dikt men også skriving, fotografering, maling. Så diktene jeg tenker å dele er i en bok samlet med bilder.

Jeg ville absolutt tatt dem med neste time .

Anonymkode: ae19d...124

lavender skrev (6 timer siden):

Jeg ville satt pris på det hvis jeg var behandler. Du uttrykker sikkert mye gjennom dette, og ikke bare vil det være grunnlag for samtaler, men også sikkert givende for terapeuten. Det tror ihvertfall jeg. 

Annonse

Kashmir skrev (3 timer siden):

Jeg ville satt pris på det hvis jeg var behandler. Du uttrykker sikkert mye gjennom dette, og ikke bare vil det være grunnlag for samtaler, men også sikkert givende for terapeuten. Det tror ihvertfall jeg. 

Ja, det tror jeg også. Blir nok til at jeg tar med boken neste time.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...