Gå til innhold

Har fått tanker der jeg tviler på at de andre pasientene er ekte

Anbefalte innlegg

Jeg ble nettopp innlagt og møtte på 2 av mine medpasienter i stuen nå nettopp, og jeg fikk da tanker som: "Er de virkelig ekte pasienter?" Veldig ubehagelig. Jeg skjønner jo at de er ekte, og jeg vet liksom ikke hva de ellers skulle vert men dit tør jeg ikke tenke. Og jeg skjønner jo selv at dette er paranoide tanker, da er det vel ikke så farlig? Eller?

Anonymkode: 3b42a...c03

Fortsetter under...

psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes du skal tenke tanken helt ut, og se hvor langt den går. Kanskje du får deg en god latter.

Tror nok ikke det nei. Jeg skjønner jo på en måte at det kan fremstå som en komisk tanke, men kjenner at jeg er ikke helt i den rette sinnsinstillingen til å klare å le av det.

Anonymkode: 3b42a...c03

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...