Gå til innhold

Liten eller ingen sexlyst (mulig overgangsalderen) Hva hjelper???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 45 vintre. Og i det siste har jeg oppdaget noen endringer med kropp og sjel,  så og si.  Legen min tror jeg har kommet i overgangsalderen. Min mann har stor apetitt på sex, og jeg har ikke hatt noe problem med å følge opp denne... Dvs, helt til den siste tiden. Jeg sliter med at jeg ikke kjenner på lyst,  og det har ikke noe med han å gjøre, for han er verdens deiligste mann, og jeg VIL veldig gjerne ha lyst, men jeg sliter... 

Jeg får ikke noe hjelp av legen min. 

Så derfor spør jeg her: Er det noe som hjelper for å øke sexlysten ( og muligens også andre overgangsaldersplager)? Tenker på noe kosttilskudd,  eller noe annet. 

Anonymkode: 211b0...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er en kvinne på 45 vintre. Og i det siste har jeg oppdaget noen endringer med kropp og sjel,  så og si.  Legen min tror jeg har kommet i overgangsalderen. Min mann har stor apetitt på sex, og jeg har ikke hatt noe problem med å følge opp denne... Dvs, helt til den siste tiden. Jeg sliter med at jeg ikke kjenner på lyst,  og det har ikke noe med han å gjøre, for han er verdens deiligste mann, og jeg VIL veldig gjerne ha lyst, men jeg sliter... 

Jeg får ikke noe hjelp av legen min. 

Så derfor spør jeg her: Er det noe som hjelper for å øke sexlysten ( og muligens også andre overgangsaldersplager)? Tenker på noe kosttilskudd,  eller noe annet. 

Anonymkode: 211b0...f02

Ta kontakt med gynekolog og få hjelp. Hormoner er det som hjelper best for mange, det beskytter også mot flere typer kreft og benskjørhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker

Ja få time hos legen og ta hormonprøver og se hvordan dem er. Så kan tabletter og plaster osv av hormoner hjelper. 

Anonymkode: 9582a...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.12.2023 den 18.05):

Jeg er en kvinne på 45 vintre. Og i det siste har jeg oppdaget noen endringer med kropp og sjel,  så og si.  Legen min tror jeg har kommet i overgangsalderen. Min mann har stor apetitt på sex, og jeg har ikke hatt noe problem med å følge opp denne... Dvs, helt til den siste tiden. Jeg sliter med at jeg ikke kjenner på lyst,  og det har ikke noe med han å gjøre, for han er verdens deiligste mann, og jeg VIL veldig gjerne ha lyst, men jeg sliter... 

Jeg får ikke noe hjelp av legen min. 

Så derfor spør jeg her: Er det noe som hjelper for å øke sexlysten ( og muligens også andre overgangsaldersplager)? Tenker på noe kosttilskudd,  eller noe annet. 

Anonymkode: 211b0...f02

Hvordan går det, gikk du til legen og sjekker?

Anonymkode: 6eaa9...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...