Gå til innhold

Har dere opplevd at forelskelse kom overraskende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At dere møter en ny person i livet eller evt online og ikke tror dere skal forelske dere i vedkommende men plutselig skjer det? Eller blitt betatt, sånn uforberedt.

Anonymkode: d0246...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

At dere møter en ny person i livet eller evt online og ikke tror dere skal forelske dere i vedkommende men plutselig skjer det? Eller blitt betatt, sånn uforberedt.

Anonymkode: d0246...43c

Jepp. :) Etter det første møtet med daten tenkte jeg at "her er det ikke noe å hente for min del", men han ville gjerne møtes igjen og vi hadde en stor felles interesse så det ble til det og noe må ha skjedd, for her sitter vi, 18,5 år senere og er lykkelige gift! 😂 Det smalt skikkelig for på møte 3 definerte vi oss som kjærester og siden har det bare vært oss to. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (4 timer siden):

Jepp. :) Etter det første møtet med daten tenkte jeg at "her er det ikke noe å hente for min del", men han ville gjerne møtes igjen og vi hadde en stor felles interesse så det ble til det og noe må ha skjedd, for her sitter vi, 18,5 år senere og er lykkelige gift! 😂 Det smalt skikkelig for på møte 3 definerte vi oss som kjærester og siden har det bare vært oss to. ❤️ 

18,5 år siden ? Det er skremmende at livet går så fort. Jeg synes ikke det er lenge siden du var stormende nyforelsket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (39 minutter siden):

18,5 år siden ? Det er skremmende at livet går så fort. Jeg synes ikke det er lenge siden du var stormende nyforelsket. 

Det er helt vilt så fort tiden går! 1. desember var det 20 år siden jeg fikk nøklene til min nye leilighet da jeg flyttet fra eksen. Og vipps! så hadde det gått 20 år gitt! Helt vanvittig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (10 minutter siden):

Det er helt vilt så fort tiden går! 1. desember var det 20 år siden jeg fikk nøklene til min nye leilighet da jeg flyttet fra eksen. Og vipps! så hadde det gått 20 år gitt! Helt vanvittig.

HVA? Hm, dette husker jeg jo veldig godt.  Men når jeg tenker etter så er det snart 12 år siden og traff mannen og 5 år siden vi giftet oss.  Men jeg blir stadig påminnet om hvor mange år vi har frekventert her inne og det er helt utrolig at så mange av oss er her fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Lillemus skrev (9 timer siden):

Det er helt vilt så fort tiden går! 1. desember var det 20 år siden jeg fikk nøklene til min nye leilighet da jeg flyttet fra eksen. Og vipps! så hadde det gått 20 år gitt! Helt vanvittig.

Jeg husker da du fikk nøklene til leiligheten og jeg husker at du malte. Malte du ikke lilla ? Var det badet eller soverommet du malte lilla ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (9 minutter siden):

Jeg husker da du fikk nøklene til leiligheten og jeg husker at du malte. Malte du ikke lilla ? Var det badet eller soverommet du malte lilla ? 

Jeg malte toalettrommet hvitt med middagstallerken-store lilla prikker på veggene og i taket og døra malte jeg (på do-siden) lilla med tre store hvite prikker nedover. I hver sin prikk avsatte ungene og jeg håndavtrykkene våre med fingermaling. :) Var nesten litt vondt da jeg måtte male over det 2,5 år senere da vi flyttet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Var nesten litt vondt da jeg måtte male over det 2,5 år senere da vi flyttet.

Kunne du ikke tatt med deg døren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (8 minutter siden):

Jeg malte toalettrommet hvitt med middagstallerken-store lilla prikker på veggene og i taket og døra malte jeg (på do-siden) lilla med tre store hvite prikker nedover. I hver sin prikk avsatte ungene og jeg håndavtrykkene våre med fingermaling. :) Var nesten litt vondt da jeg måtte male over det 2,5 år senere da vi flyttet. :)

Ja, sånn var det ja 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Kunne du ikke tatt med deg døren?

Tja... Det er en mulighet for at jeg kunne byttet med dodøra i den nye leiligheten, men jeg gadd vel ikke styre med akkurat det - det var mer enn nok annet for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Tja... Det er en mulighet for at jeg kunne byttet med dodøra i den nye leiligheten, men jeg gadd vel ikke styre med akkurat det - det var mer enn nok annet for å si det sånn.

Det var noen folk som brukte motorsag for å få med seg et nyrenessanseinteriør lengre oppi gaten her. Så en skarve dodør kan vel ikke være så mye styr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...