Gå til innhold

Plutselig økt angst

Anbefalte innlegg

Jeg ble satt på remeron for angst pga angst for en tid tilbake. Nå begynner jeg plutselig å få mer og mer angst og uro. Nesten uutholdelig.
Noen som kan tenke seg grunnen til det, når man står på medisin som skal hjelpe på det- og som også har hjulpet litt? Har vanskelig for å tro at man plutselig får angst pga medisin etter en tid, samtidig så gjør den ikke jobben sin. 

Vil det ha noe å si enten positivt eller negativt å slutte på den isåfall? Jeg vil nødig gå på den om den ikke hjelper, samtidig kan man få enda mer angst av å slutte?

Anonymkode: d7262...258

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476805-plutselig-%C3%B8kt-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytter opp denne.føler meg også deprimert.
 Håper på noen nyanserte svar, ikke bare «nei det er ikke mulig».

Angst står jo faktisk listet som en bivirkning. Og jeg har også lest om folk som har fått depersonalisering og numne følelser av det. Noe som kan gi både angst og depresjon å kjenne på. 

Så håper noen har noen innspill. Har ikke legetime før om nesten en uke og Syns dette er så merkelig. 

Jeg kjenner på en ekstrem uro, i hode og kropp. Og føler meg spaca ut på en måte, og helt frakoblet. 
Har en slags indre skjelve og rar type «angst», hvis det er det.

Kan dette skyldes bivirkninger av medisinen? Det har vært tiltagende slik over en måned. Føler meg mer og mer rar i hodet. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg kjenner på en ekstrem uro, i hode og kropp. Og føler meg spaca ut på en måte, og helt frakoblet. 
Har en slags indre skjelve og rar type «angst», hvis det er det.

Kan dette skyldes bivirkninger av medisinen? Det har vært tiltagende slik over en måned. Føler meg mer og mer rar i hodet. 

Ingen som vet om slik uro kan være en bieffekt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...