Gå til innhold

Kan man være alvorlig deprimert og allikevel takknemlig for det en har?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg var ikke det i hvert fall. Jeg ble mindre omsorgsfull og jeg klarte ikke sette pris på noe. Mistet følelsene for barn og familie. Også gjorde det vondt å kjenne at det skjedde også. 

Det samme var jeg. Brydde meg mindre om familien og venner. Bare vet liksom ikke om jeg var takknemlig da eller ikke.

Anonymkode: cc711...af3

Annonse

Har det så ille at jeg ikke føler noe tilstedeværelse i virkeligheten eller meg selv og alle følelser og tilknytning er borte, så det er på en måte helt urelevant..klarer ikke forholde meg til noe

Anonymkode: 4f8af...e19

Vet ikke om jeg ville bruke begrepet takknemlig, men jeg har kjent ansvar under alvorlige depresjoner som har holdt meg fra suicid. Særlig ansvar for egne barn, som jeg absolutt alltid seter pris på og er takknemlige for at finnes, men jeg kjente meg ikke som er riktig og god nok forelder for dem og sånn sett så falt takknemligheten bort. Jeg ble på kloden pga dem likevel da jeg tenkte at det er dumt å splitte søsken i ulike fosterhjem 

Anonymkode: aae14...21d

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har det så ille at jeg ikke føler noe tilstedeværelse i virkeligheten eller meg selv og alle følelser og tilknytning er borte, så det er på en måte helt urelevant..klarer ikke forholde meg til noe

Anonymkode: 4f8af...e19

Får du hjelp?

Anonymkode: cc711...af3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...