Gå til innhold

Dere som har stått på AD som tilsynelatende ikke gir effekt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ts, jeg opplever det samme. Men jeg syns det er vanskelig å vite om de ikke har effekt, om de har litt effekt, eller faktisk gjør meg verre (eller annerledes). Så jeg er også redd for å slutte pga eventuell enda mer forverring

Anonymkode: 9bdd5...183

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Følger denne! Går du på ad uten effekt? Jeg også…

Ja, jeg tenker det! Har ihvertfall ikke blitt bedre etter at jeg startet opp med dem for ca 1 år siden.

Anonymkode: 267ad...e14

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hei ts, jeg opplever det samme. Men jeg syns det er vanskelig å vite om de ikke har effekt, om de har litt effekt, eller faktisk gjør meg verre (eller annerledes). Så jeg er også redd for å slutte pga eventuell enda mer forverring

Jeg har det på akkurat samme måte! Tenker dog å spørre psykiater om jeg kan slutte på dem nå.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg tenker det! Har ihvertfall ikke blitt bedre etter at jeg startet opp med dem for ca 1 år siden.

Gått på det så lenge ja.. jeg har gått mye kortere. Men holder nesten ikke ut- har det så ille. Og er så redd for å slutte også

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Gått på det så lenge ja.. jeg har gått mye kortere. Men holder nesten ikke ut- har det så ille. Og er så redd for å slutte også

Så leit å høre! Går du til behandler på DPS?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...