Gå til innhold

Alvorlig depresjon eller langvarig spysjuke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glitter skrev (10 minutter siden):

Langvarig spydyke for alvorlig depresjon er det verste. Og når man blir frisk så er man frisk. 

Når jeg skriver langvarig, så mener jeg altså over måneder, som er en depresjon også gjerne er. Bare sånn for å presisere :)

Anonymkode: b0e70...1ac

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blir man ikke frisk av depresjon?

Anonymkode: ed09f...469

Kan ta mange år, kan skyldes kronisk diagnose som hos meg osv. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når jeg skriver langvarig, så mener jeg altså over måneder, som er en depresjon også gjerne er. Bare sånn for å presisere :)

Ja. Jeg vil heller være frisk til sinns. Slik som mine alvorlige depresjoner har vært. 

Annonse

Glitter skrev (4 minutter siden):

Ja. Jeg vil heller være frisk til sinns. Slik som mine alvorlige depresjoner har vært. 

Så sett at du hadde spysjuke over mange år da?

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så sett at du hadde spysjuke over mange år da?

Jeg var sengeliggende i flere måneder i akuttpsykiatrien delvis på tvang. Jeg vil heller være frisk til sinns. 

Det er et merkelig spørsmål du stiller. 

Glitter skrev (3 timer siden):

Jeg var sengeliggende i flere måneder i akuttpsykiatrien delvis på tvang. Jeg vil heller være frisk til sinns. 

På grunn av depresjon alene? 

Glitter skrev (3 timer siden):

Ja, kanskje merkelig.

Personlig tror jeg at jeg hadde blitt syk også til sinns hvis jeg hadde blitt sengeliggende med spysyke i flere måneder, men det er en annen sak.

Annonse

Ville valgt alvorlig depresjon. Er helt tom da. Ingenting betyr noe, at et hode er tomt og sort er ikke så ille. Er når hjernen begynner å fungere en depresjon blir jævlig, for meg er det ved moderat. Da starter jobben.

Anonymkode: 256da...265

Glitter skrev (På 17.12.2023 den 18.13):

Dystymi ( depressiv nevrose som en kalte det før i tiden ) kan vare flere år, ja for noen livet ut. det ser ut for at det er vanskelig å behandle  dystymi, men en hvis lindring er kan oppnås. Jeg har fortsatt dystymi etter en plutselig depresjon for 45 år siden 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...