Gå til innhold

Dere som har gått i terapi i åresvis ; hvilken diagnose har dere?

Anbefalte innlegg

For å svare på spørsmålet i overskriften så har jeg gått til samme behandler i fem år, men gikk til andre behandlere i 2 år før det også. Har i perioder også hatt andre behandlere samtidig som jeg har gått til min faste behandler. Har hatt 2, eller teknisk sett 3 behandlere i 1,5 år nå. 2 psykiatere og en psyk. sykepleier. Jeg har BP1/schizoaffektiv.

Fortsetter under...

Trinity80 skrev (6 timer siden):

@Janvl har lest det du har skrevet. Vet du, bare forsøk å være deg selv. I ett samfunn så har vi et forventning om nøyaktig hvordan vi skal fungere. Vi får det prentet inn, så å si med morsmelken. Men hva med å forsøke å gi plass til å være deg selv? Nøyaktig som du er? Ingen av oss er tro kopi av hverandre, og det er helt i orden. Har man visse begrensninger, og så så lever man på best mulig måte likevel. 

Alle trenger ikke være superekstroverte, flinke sosialt, ta initiativ osv. Man har god veldig nytteverdi av fagdyktige mennesker også. Og introverte, rolige, høye, lave mennesker. Det er det som gjør det til ett samfunn.

Håper du skjønner hva jeg mener. Jobb litt med eget selvbilde, tror aksept og egenkjærlighet er viktige stikkord her. Men du kjenner deg selv best, jobb med det du har behov for å forbedre for at DU skal akseptere deg selv. 

🙂🙂 Det skal jeg gjøre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...