Gå til innhold

Vanlig å måtte belage seg på noen ukers mellomrom mellom timene på dps nå i jula?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er vanlig. Juleferie fortjener de som er behandlere som alle andre. Mener man at man trenger mer får man be behandler henvise til akuttteamet.

Anonymkode: b6fe2...f84

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg må gå 3 uker mellom timene nå. Syns det er mye

Anonymkode: f7f74...52d

Ja er nok vanlig. Men man har et tilbud om å kontakte DPS mellom timene uansett. 

Trinity80 skrev (2 minutter siden):

Ja er nok vanlig. Men man har et tilbud om å kontakte DPS mellom timene uansett. 

Med dps mener du da akutteam? 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med dps mener du da akutteam? 

Nei da, er alltid noen tilgjengelig å snakke med der jeg går. De bestemmer ut fra problematikken om det er akutt. 

Ja, det er vanlig at det går noen uker imellom nå i jula. Min behandler er borte til 2.januar. Vet ikke hvor fort jeg får time da.

Anonymkode: 6edf4...38b

Annonse

Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Nei da, er alltid noen tilgjengelig å snakke med der jeg går. De bestemmer ut fra problematikken om det er akutt. 

Er ikke sånn her jeg bor, men kan ha med at jeg bor i en liten by. Her kommer man bare til resepsjonen og de i resepsjonen kan si at de kan gi en beskjed videre til din behandler (men som du i realiteten aldri vil få noe tilbakemelding på). De psykologene som jobber der har så fulle lister at de har ihvertfall ikke mulighet til å ta på seg loen ekstra. 

Og skal man til akutteam et så må man henvises dit av en lege først. 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er ikke sånn her jeg bor, men kan ha med at jeg bor i en liten by. Her kommer man bare til resepsjonen og de i resepsjonen kan si at de kan gi en beskjed videre til din behandler (men som du i realiteten aldri vil få noe tilbakemelding på). De psykologene som jobber der har så fulle lister at de har ihvertfall ikke mulighet til å ta på seg loen ekstra. 

Riktig. Her må vi ikke ha henvisning fra lege.

Anonymkode: 6edf4...38b

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Helt utrolig at det er så forskjellig tilbud, blir helt satt ut. 

Trinity80 skrev (28 minutter siden):

Helt utrolig at det er så forskjellig tilbud, blir helt satt ut. 

Hvordan er det hos deg.? 

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvordan er det hos deg.? 

Snakker for meg selv nå: har en psykiater - som jobber i team. Der diskuterer vi problemstillinger, som igjen tas opp i team.

Har tilbud om å ringe inn når som helst mellom timene, men da ingen garanti om samme behandler. Men man får kontakt nesten umiddelbart. Behandler kontakter alltid innen samme arbeidsdag dersom man legger igjen beskjed.

I julen så har jeg tilbud om å ringe inn neste uke ved behov (har ingen fysisk time før over nyttår), ellers får jeg snakke om noen andre i teamet. Trodde faktisk det var sånn overalt, hjelpes - det er mange som faktisk har det ille spesielt i julen. 

Trinity80 skrev (1 time siden):

Snakker for meg selv nå: har en psykiater - som jobber i team. Der diskuterer vi problemstillinger, som igjen tas opp i team.

Har tilbud om å ringe inn når som helst mellom timene, men da ingen garanti om samme behandler. Men man får kontakt nesten umiddelbart. Behandler kontakter alltid innen samme arbeidsdag dersom man legger igjen beskjed.

I julen så har jeg tilbud om å ringe inn neste uke ved behov (har ingen fysisk time før over nyttår), ellers får jeg snakke om noen andre i teamet. Trodde faktisk det var sånn overalt, hjelpes - det er mange som faktisk har det ille spesielt i julen. 

Fact team? 

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Fact team? 

Googlet det, nei da. Går på DPS på grunn av angst og tidligere depresjon. Dette er psykiatere og psykologer som har ukentlige møter om sine pasienter, for å drøfte behandling og basecase. Ikke fått noe annet diagnose enn panikklidelse. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...