stinius Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 Hei, jeg har så lyst til å bli kjent med flere som skal adoptere fra Korea. Vi kan forvente tildeling i juni/juli og det ser ut til at jeg skal reise å hente sammen med en venninde. (Det er hvis jeg kommer over flyskrekken min altså.) Mannen min blir hjemme med vår datter, det er for lenge å være borte fra henne begge to, og vi tror turen blir for slitsom for henne. Noen flere som kan vente tildeling i denne tiden? Hilsen 0 Siter
miluppa Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 Hei! Vi er Koreasøkere, og har fått nettopp fått beskjed om tildeling i juli/august. Min mail: [email protected] Klemmer fra 0 Siter
Gjest Speedo Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 Hei igjen Stinius Meg kjenner du jo til fra før av!!!! Vi venter altså tildeling i mai (og ikke i mars/april som først antydet). 0 Siter
stinius Skrevet 11. april 2002 Forfatter Skrevet 11. april 2002 Hei igjen Stinius Meg kjenner du jo til fra før av!!!! Vi venter altså tildeling i mai (og ikke i mars/april som først antydet). Åja, du jobber ikke hele tiden du heller. Mailsystemet skal være i orden nå, så vi mailes. Hilsen 0 Siter
stinius Skrevet 11. april 2002 Forfatter Skrevet 11. april 2002 Åja, du jobber ikke hele tiden du heller. Mailsystemet skal være i orden nå, så vi mailes. Hilsen Å nå har jeg tustet litt igjen, sendte deg et svar, du får se under Koreasøker - stinius. Hilsen 0 Siter
Gjest 4kløver Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 Vi er også søkere på Korea. Forhåpentligvis får vi tildeling i løpet av mai. Er kjempelei av å vente.... 0 Siter
Cæsar Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 Så er det oss da som venter tildeling mai/juni (utsatt fra april/mai) fra Korea. Vi venter og venter, og tålmodigheten blir satt på store prøver... Hilsen 0 Siter
stinius Skrevet 12. april 2002 Forfatter Skrevet 12. april 2002 Jeg legger ut mail adr. min itilfelle noen har lyst til å sende en mail. Vi bor i vest - agder, og det hadde hvert gøy å bli kjent med andre i nærheten. Men alle andre også selvsagt. Jeg skulle sendt den ut ved første innlegg, men jeg er så distre for tiden. Adr. er: [email protected] Hilsen 0 Siter
venterigjen Skrevet 12. april 2002 Skrevet 12. april 2002 Vi må nok dessverre belage oss på lengre venting - altså forventet tildeling desember. Vi har ei lita jente fra før, født i Kina, og er bosatt i Agder. Håper på en strøm av koreatildelinger! 0 Siter
stinius Skrevet 15. april 2002 Forfatter Skrevet 15. april 2002 Hei! Vi er Koreasøkere, og har fått nettopp fått beskjed om tildeling i juli/august. Min mail: [email protected] Klemmer fra Hei, kjempegreit å få vite hvor dere står i prosessen. Selv om jeg unner alle å få adoptere fortest mulig, er det nå likevel godt å ha noen å vente sammen med. Mail har jeg også fått og det var ekstra hygelig. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.