Gå til innhold

Om jeg avslutter samtaleterapi og medisiner hva er det verste som kan skje?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det er helt sikkert ikke verdt det. Men det er jo ikke det det handler om, heller det at må ødelegge så mye som mulig for meg selv.

Anonymkode: d8c12...fab

Jo det er faktisk det det handler om. Når dette anfallet går over og du har rukket å selvsabotere skikkelig så kommer du ikke til å være fornøyd. Da har du det verre enn nå. Og du tror nå det er hva du vil, men egentlig er det ikke det.

Endret av Glitter
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når skal du si opp dps da? Sa ikke du at du skulle det for flere uker/dager siden også? 

Anonymkode: d706d...76d

Slutten av januar er planen.

psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Det var et ja/nei spørsmål. Jeg tolker svaret ditt som nei.

Det stemmer. Jeg tror de fleste har vondt av å oppsøke et miljø der folk står klare til å la deg repetere og gjenoppleve gamle overgrep i alle slags former. 

Anonymkode: 3efbc...102

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Denne skjønte jeg ikke. Kunne du forklart?

Yes. You fuck around 👉 you find out

På godt Norsk, rot det til så finner du det ut. Jo mer du roter til jo mer finner du ut. (På penere språk)

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Slutten av januar er planen.

Er det i slutten av januar en avslutning av dps vil ødelegge deg mest? 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det stemmer.

Ja, det er kanskje egoistisk, men det er ikke noe jeg kan la gå innover meg nå. Skulle ønske jeg slapp, men der er som sagt ingen vei utenom.

Jo, det er en vei utenom. Du må gjerne ta det valget, men da må du stå for det. Ikke late som om du ikke hadde noe valg.

Glitter skrev (2 minutter siden):

Jo det er faktisk det det handler om. Når dette antallet går over og du har rukket å selvsabotere skikkelig så kommet du ikke til å være fornøyd. Da har du det verre enn nå. Og du tror nå det er hva du vil, men egentlig er det ikke det.

Ja, du har kanskje rett. Men det går ikke an å snu nå. Det er bestemt og jeg er sta.

Trinity80 skrev (3 minutter siden):

Yes. You fuck around 👉 you find out

På godt Norsk, rot det til så finner du det ut. Jo mer du roter til jo mer finner du ut. (På penere språk)

Åja, da skjønner jeg. Takk for forklaring.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det i slutten av januar en avslutning av dps vil ødelegge deg mest? 

Nei, det ville nok være å avslutte nå. Tror jeg.

Annonse

Nei, det ville nok være å avslutte nå. Tror jeg.

Da vil du deg nok litt godt innerst inne 😇

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Forstår ikke at du vil deg selv så vondt og de rundt deg. 

Jeg vil ikke de rundt meg noe vondt, absolutt ikke. De blir bare dratt med i dragsuget. Det er vanskelig å forklare hvorfor, der er bare ett grunnleggende, enormt sterkt selvhat som styrer meg.

Da vil du deg nok litt godt innerst inne 😇

Kanskje? Jeg hadde ikke tenkt over når det ville være mest ødeleggende for meg å avslutte. Kanskje jeg egentlig bare skulle avsluttet i morgen, like greit å få det overstått?

Vhanja skrev (10 minutter siden):

Jo, det er en vei utenom. Du må gjerne ta det valget, men da må du stå for det. Ikke late som om du ikke hadde noe valg.

Det kjennes ikke ut som om jeg har noe valg. Det er veldig vanskelig å forklare og kanskje vanskelig å ta på alvor? Men det bare er slik. Jeg MÅ. Men joda, jeg skal stå for "valget" jeg.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg vil ikke de rundt meg noe vondt, absolutt ikke. De blir bare dratt med i dragsuget. Det er vanskelig å forklare hvorfor, der er bare ett grunnleggende, enormt sterkt selvhat som styrer meg.

Sikkert ikke godt å ha det sånn. Håper du hører på behandler og tar det opp der. 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men har du en type personlighetsforstyrrelse eller noe, som kan forklare hvorfor du har det som du har det? Ideen din virker ikke akkurat frisk, og jeg synes det er utrolig leit at du drar barna dine med i dragsuget. Du er klar over at det vil skje, likevel velger du å gjøre det. Tanken på om du i det hele tatt er moden nok til å ta vare på barn, melder seg nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...