Gå til innhold

Er dette depresjon?

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Husk at det er håp da! Du blir nok frisk igjen 🙂 99% sikkert. 

💛💛

Det er jo som å miste seg selv fullstendig. Jeg opplever at hele personligheten er borte. Mine vanlige tanker og følelser🤷‍♀️ også kognisjon og sanser og tilstedeværelse… 

Anonymkode: f28ae...f5d

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

💛💛

Det er jo som å miste seg selv fullstendig. Jeg opplever at hele personligheten er borte. Mine vanlige tanker og følelser🤷‍♀️ også kognisjon og sanser og tilstedeværelse… 

Jeg vet det. 

Bare behold håpet. Og så må du få riktige medisiner så fort som mulig 😊

Kashmir skrev (7 minutter siden):

Jeg vet det. 

Bare behold håpet. Og så må du få riktige medisiner så fort som mulig 😊

Kjente du deg igjen i det siste jeg skrev og?

Ja prøver ut medisin. Ikke så stor suksess. Men mye av utfordringen min er utmattelse og dermed en slags isolering og ganske mye følelser ifb det. Så veit ikke om medisiner kan hjelpe egentlig.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjente du deg igjen i det siste jeg skrev og?

Ja prøver ut medisin. Ikke så stor suksess. Men mye av utfordringen min er utmattelse og dermed en slags isolering og ganske mye følelser ifb det. Så veit ikke om medisiner kan hjelpe egentlig.

Men det fins flere typer antideppresiva. Den siste jeg fikk hadde helt jøvlie bivirkninger, så den la jeg bort. Snakk med legen din 🙂

Kashmir skrev (6 minutter siden):

Men det fins flere typer antideppresiva. Den siste jeg fikk hadde helt jøvlie bivirkninger, så den la jeg bort. Snakk med legen din 🙂

Ja er i prosess. Men som sagt usikker på om medisinering er riktig vei mtp omstendighetene. Situasjonen og følelsene og mange av symptomene vil forstatt vedvare.

Hva slags bivirkninger fikk du?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...