Gå til innhold

Bivirkning felleskatalogen.no; svært vanlig ; økt vekt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen som har gått på medisin som har denne bivirkningen og som ikke har gått opp i vekt/fått ulvehunger?

Anonymkode: 3b0e7...467

Husker ikke i hvilken grad det står som vanlig på disse, men har ikke merket det på quetiapine, tolvon eller remeron eller litium. På Litium har jeg gått ned utilsiktet selv om fortsatt bruker litt quetiapine 

Anonymkode: 3376e...c10

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Husker ikke i hvilken grad det står som vanlig på disse, men har ikke merket det på quetiapine, tolvon eller remeron eller litium. På Litium har jeg gått ned utilsiktet selv om fortsatt bruker litt quetiapine 

Anonymkode: 3376e...c10

På Litium står det at vektoppgang på 3-10 kg er vanlig. Flott at du har sluppet oppgang!

Tror ikke jeg har gått opp av Litium. Sier tror fordi jeg har jo gått mye opp i vekt etter jeg begynte på den. Men det skyldes jo i hovedsak alkoholinntak. Nå går jeg på nesten max dose Litium og har i det siste gått ned to kg. Har ikke ulvehunger. Det kunne kanskje gått fortere å gå ned i vekt, men det går nå i hvert fall. 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

På Litium står det at vektoppgang på 3-10 kg er vanlig. Flott at du har sluppet oppgang!

Gikk opp 20 kg på den. Drikker kun sukkerfritt, så økt tørste pg sukkerholdig drikk var ikke problemet. 

Anonymkode: b87cb...87a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...