kupton Skrevet 24. desember 2023 Skrevet 24. desember 2023 Når dette gjøres korrekt, formuleres et behandlingsmål av behandler og pasient etter at utredning/diagnostisering er gjort. Når dette behandlingsmål er nådd, er en ferdigbehandlet. Det betyr ikke at alle utfordringer i livet er diskutert og løst. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 Skrevet 24. desember 2023 Når du har et leveverdig liv. Klarer å komme deg ut, har venner og meningsfulle relasjoner.. Anonymkode: 339a0...269 0 Siter
Glitter Skrevet 24. desember 2023 Skrevet 24. desember 2023 For min del er det slik at jeg føler jeg har kommet til et punkt hvor det er tid for å forsøke å gå videre og inn i en mer normal hverdag. Jeg er optimalt medisinert og stabil. Akkurat nå vet jeg ikke hva jeg og behandler konkret skulle jobbet med. Men kan alltids skje at jeg trenger mer behandling senere. At jeg er ferdig behandlet per nå har jeg valgt selv da. Jeg kunne ha valgt å bli henvist videre etter rusbehandling, men føler ikke behovet er der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.