kupton Skrevet 24. desember 2023 Skrevet 24. desember 2023 Jeg ønsker alle en fredelig og trivelig jul. Snart er den over, og vi kan glede oss til lysere dager. Benytt dagene sammen med hyggelige folk, god musikk og i fin natur. 8 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 Skrevet 24. desember 2023 Takk det samme! Fredelig jul til deg🙌🫶 Anonymkode: c30b1...e9c 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. desember 2023 Skrevet 24. desember 2023 Takk og riktig god jul til deg også😊 0 Siter
Kashmir- Skrevet 24. desember 2023 Skrevet 24. desember 2023 God jul til alle og enhver her 🙂 Jeg liker hyggelige mennesker og god musikk, og har hatt en helt fantastisk julaften dag, om noe kan hete det. Nå sitter jeg helt frivillig alene og er lykkelig og takknemlig! 🙂 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 Skrevet 24. desember 2023 kupton skrev (4 timer siden): Jeg ønsker alle en fredelig og trivelig jul. Snart er den over, og vi kan glede oss til lysere dager. Benytt dagene sammen med hyggelige folk, god musikk og i fin natur. Det er fint å ha DOL når man ikke er på et slikt sted at dette er mulig akkurat nå. Håper det kan endres. Anonymkode: 6259f...18c 0 Siter
bibben Skrevet 24. desember 2023 Skrevet 24. desember 2023 @kupton Som nærmeste pårørende til en med vrangforestillingslidelse skulle jeg gjerne kopiert den treffende teksten på broderiet og overrakt det til jul…men tør ikke for husfredens skyld🙄God jul til deg og til alle andre hyggelige dolere🎄 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.