Gå til innhold

Hva gleder du deg aller mest til året som kommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gleder du deg aller mest til året som kommer? 😊 Jeg ser frem til å feire 30 år (hadde aldri trodd jeg skulle bli så gammel) 🎉

Anonymkode: f25f9...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få meg hund, jobbe, flytte nærmere ungene. 

Trodde heller ikke jeg skulle bli 30. Det var rart da jeg gjorde det. Men det er tre år siden og når jeg nå tenker på døden er det fordi jeg ikke vil dø heller enn å ville det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig tar jeg en dag av gangen, og først på lista er en innleggelse i januar. Håper inderlig jeg da blir i bedre form så jeg kan orke mer enn det jeg gjør nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til enda bedre mat fordi jeg fikk verdens beste oppskriftsbok til jul. Jeg gleder meg til å fortsette på bøkene jeg fikk til jul og bursdag. Jeg gleder meg til våren fordi vi har vinter igjen, og jeg gleder meg til å følge Jonna Jinton videre. Og jeg ser fram mot alt hverdagen inneholder. Ro, fred og minst mulig drama ( som siste måneden her inneholdt en del av ☹ ) Jeg ser fram mot konserter og å fortsette å bli inspirert  av andre, mest av alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva gleder du deg aller mest til året som kommer? 😊 Jeg ser frem til å feire 30 år (hadde aldri trodd jeg skulle bli så gammel) 🎉

Anonymkode: f25f9...ad6

Ser frem til en "ny" start. Jeg liker januar måned, blanke ark osv. 🙂

Anonymkode: ca047...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Savannah skrev (1 time siden):

Jeg gleder meg til tur til Namibia i juli😃

Oi, så spennende! Noe sånt kunne jeg også tenke meg, men må nok bruke de få ferieukene mine andre steder. Skjønner godt at du gleder deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Yngstedattera skal tilbringe 4 mnd på nesten andre siden av jorda, og jeg grugleder meg til å få høre om hennes opplevelser der! Det blir virkelig spennende! Håper hun får et fantastisk fint studiehalvår!

Av egne ting gleder jeg meg til slalåmhelger med mannen (2 helger bestemt + påska), samt kortur til Berlin og korfestival her i byen til våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

-Feire fem år uten innleggelse i psykiatrien.

- Forhåpentligvis kommer jeg inn på et interessant studie til høsten.

- Sommerturer på hytta. 

- Samvær med familie. 

- Samvær med venner. 

- Kanskje jobbe litt.

- Fortsette å engasjere meg for en sak jeg brenner for. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...