Gå til innhold

Spørsmål til deg som skriver dagbok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor skriver du dagbok? 
Hvordan skriver du dagbok?

Jeg skriver mest digitalt, på google docs men har også en fysisk dagbok jeg skriver litt i, en fin med litt tykke sider. Jeg skriver vel sånn typisk "kjære dagbok" i dag gjorde jeg, følte jeg, sa jeg osv. Men har vurdert utvide og kanskje skrive litt annerledes, lurer derfor på om noen har tips?

 

Anonymkode: b56c5...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor skriver du dagbok? 
Hvordan skriver du dagbok?

Jeg skriver mest digitalt, på google docs men har også en fysisk dagbok jeg skriver litt i, en fin med litt tykke sider. Jeg skriver vel sånn typisk "kjære dagbok" i dag gjorde jeg, følte jeg, sa jeg osv. Men har vurdert utvide og kanskje skrive litt annerledes, lurer derfor på om noen har tips?

 

Anonymkode: b56c5...d64

Jeg har siden 2003 (tror jeg) skrevet dagbok på pc. Jeg noterer ned hva jeg veier (om jeg har veid meg den dagen) og hva jeg spiser i løpet av en dag, tanker jeg har, ting som har skjedd osv. Jeg har egentlig ingen bakenforliggende tanke om hvorfor jeg gjør dette, det har bare blitt en vane og jeg har mange ganger gått tilbake til eldre dagbøker for å sjekke ting så de har vært nyttige sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Jeg skriver dagbok sporadisk, når det har skjedd noe signifikant i livet mitt som vekker følelser. Da skriver/reflekterer jeg rundt det. Bruker et program som heter Day One på Mac.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (3 timer siden):

Jeg har siden 2003 (tror jeg) skrevet dagbok på pc. Jeg noterer ned hva jeg veier (om jeg har veid meg den dagen) og hva jeg spiser i løpet av en dag, tanker jeg har, ting som har skjedd osv. Jeg har egentlig ingen bakenforliggende tanke om hvorfor jeg gjør dette, det har bare blitt en vane og jeg har mange ganger gått tilbake til eldre dagbøker for å sjekke ting så de har vært nyttige sånn sett.

😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...