Gå til innhold

Å høre på samme sangen om igjen og om igjen på repeat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det gjør meg gal men samtidig litt glad. Hva er ditt forhold til det å høre på samme sang på repeat om igjen og om igjen?

Anonymkode: 7a2a4...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det gjør meg gal men samtidig litt glad. Hva er ditt forhold til det å høre på samme sang på repeat om igjen og om igjen?

Anonymkode: 7a2a4...1bd

Hvis jeg selv gjør det er det fordi jeg digger sangen. Om andre gjør det kan jeg bli gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg selv gjør det er det fordi jeg digger sangen. Om andre gjør det kan jeg bli gal.

Sant. Minte meg på da min lillebror insisterte på å høre rosa helikopter på repeat hele bilturen da vi var små. Den er jo verste sort av autotune i tillegg. DET er definisjonen av gal det.

Anonymkode: 7a2a4...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok

Kan høre på samme sang på repeat i flere dager i strekk minus når jeg sover. Liker ikke om andre gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg ofte. Når jeg får dilla på en sang så kan jeg høre på den en time og to i strekk på repeat. Får samme positive følelse hver eneste gang jeg hører den, derfor jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (7 minutter siden):

Det gjør jeg ofte. Når jeg får dilla på en sang så kan jeg høre på den en time og to i strekk på repeat. Får samme positive følelse hver eneste gang jeg hører den, derfor jeg gjør det.

Ja, det er akkurat det! Er litt rart med det.

Anonymkode: 7a2a4...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie

Ja, jeg drev litt

det der rundt tiden jeg fylte 18 år og var i en depress. Det gikk i "Lothlorien" av Enya. Dag og natt. Det var ingen positiv opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg drev litt

det der rundt tiden jeg fylte 18 år og var i en depress. Det gikk i "Lothlorien" av Enya. Dag og natt. Det var ingen positiv opplevelse.

Hvorfor hørte du på den på repeat om det ikke var noen positiv opplevelse da?

Anonymkode: 7a2a4...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Minte meg på da min lillebror insisterte på å høre rosa helikopter på repeat hele bilturen da vi var små.

Da kunne du jo krevd din rett til å velge musikk på neste biltur, og satt på "Metal Machine Music" av Lou Reed på repeat. (Evt. "4:33" av John Cage.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Da kunne du jo krevd din rett til å velge musikk på neste biltur, og satt på "Metal Machine Music" av Lou Reed på repeat. (Evt. "4:33" av John Cage.)

Haha, skulle nesten gjort det da ja. Men 20 år for sent nå dessverre.

Anonymkode: 7a2a4...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hvorfor hørte du på den på repeat om det ikke var noen positiv opplevelse da?

Anonymkode: 7a2a4...1bd

Det er nå i ettertid jeg minnes det som noe negativt og trist. Under depresjon gjør en ikke alltid det beste for seg selv... 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (Akkurat nå):

Det er nå i ettertid jeg minnes det som noe negativt og trist. Under depresjon gjør en ikke alltid det beste for seg selv... 🤔

Aha. Da skjønner jeg deg. Det er sant det.

Anonymkode: 7a2a4...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Jeg hater å få låter på hjernen, så jeg prøver å unngå repeat. Siste jeg hadde på hjernen etter å ha spilt på repeat var floden fra Steinbakken.

Endret av Worriesome Plenty 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekorden min er å høre på sammen sangen på repeat en hel uke. Klarte ikke slutte. Jeg var vel 14. Hadde ikke skjedd i dag for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (12 minutter siden):

Jeg hater å få låter på hjernen, så jeg prøver å unngå repeat. Siste jeg hadde på hjernen etter å ha spilt på repeat var floden fra Steinbakken.

Den sangen er fin da 😊

Anonymkode: 7a2a4...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knas skrev (Akkurat nå):

Rekorden min er å høre på sammen sangen på repeat en hel uke. Klarte ikke slutte. Jeg var vel 14. Hadde ikke skjedd i dag for å si det sånn. 

Hvilken sang var det du hørte på da?

Anonymkode: 7a2a4...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken sang var det du hørte på da?

Anonymkode: 7a2a4...1bd

More than Words med Extreme. Sang med og greier. Hadde dilla kan du si! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knas skrev (På 8.1.2024 den 17.03):

More than Words med Extreme. Sang med og greier. Hadde dilla kan du si! 😂

Haha. Er kjekt å synge litt med da 😊 Jeg kom egentlig bare innom tråden her for å si at jeg fortsatt hører på den samme sangen på repeat jeg 🙈 Og jeg har nesten bare sittet foran pcen og hørt på musikk de siste dagene. Tror jeg virkelig snart er offisielt gal her nå... 

Anonymkode: 7a2a4...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...