Gå til innhold

Flaue ting gjort i hypomani eller mani


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For noen år tilbake hadde jeg en mani der jeg ble 'forelsket' i den ene ansatte på akuttpsykiatrisk. Han var medisinstudent, hadde sommerjobb der og var noen år eldre enn meg. I min maniske tilstand var jeg overbevist om at han hadde følelser for meg også. Flaut nok. Og jeg skammer meg ENDA over hvordan jeg oppførte meg selv om det er flere ÅR siden nå. 

Noen med lignende erfaringer? Hvordan legger man seg sånt bak seg?

Anonymkode: b76be...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Siden jeg sitter å betaler på gjeld så angrer jeg månedlig.

Men at jeg har viklet meg inn i forhold med noen jeg ikke vil ha er noe jeg legger i hyllen der psykdomme gjorde sitt. Uten å skade andre enn meg. Og skammer meg lite over.

 

 

 

Anonymkode: 41917...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntok rusmidler på toppen av hypomanien, gjorde dumme seksuelle ting, var med på å stjele en bil.

Ellers bare sagt veldig mye flaut, vært veldig høylytt på akuttpsykiatrisk osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Inntok rusmidler på toppen av hypomanien, gjorde dumme seksuelle ting, var med på å stjele en bil.

Ellers bare sagt veldig mye flaut, vært veldig høylytt på akuttpsykiatrisk osv. 

Uff. Jeg er glad jeg for det meste var på skjerming da jeg var innlagt. Måtte tvang til da men hehe.

Anonymkode: b76be...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uff. Jeg er glad jeg for det meste var på skjerming da jeg var innlagt. Måtte tvang til da men hehe.

Anonymkode: b76be...0a0

Hehe ja. Ikke alt man er stolt av i ettertid altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Hehe ja. Ikke alt man er stolt av i ettertid altså. 

Hehe, uff nei virkelig ikke. 

Anonymkode: b76be...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Detaljerte skriverier om egen hyperseksualitet på nettet. 

Anonymkode: a3811...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Detaljerte skriverier om egen hyperseksualitet på nettet. 

Anonymkode: a3811...1c5

Skrev du under fullt navn da eller anonymt?

Anonymkode: b76be...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Detaljerte skriverier om egen hyperseksualitet på nettet. 

Anonymkode: a3811...1c5

Ja. Den er fin 😆😅

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For noen år tilbake hadde jeg en mani der jeg ble 'forelsket' i den ene ansatte på akuttpsykiatrisk. Han var medisinstudent, hadde sommerjobb der og var noen år eldre enn meg. I min maniske tilstand var jeg overbevist om at han hadde følelser for meg også. Flaut nok. Og jeg skammer meg ENDA over hvordan jeg oppførte meg selv om det er flere ÅR siden nå. 

Noen med lignende erfaringer? Hvordan legger man seg sånt bak seg?

Anonymkode: b76be...0a0

Ja. Lignende. Jeg trodde min leder var interessert i meg 😅 får så cringe av å tenke på det at... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Krøll47 skrev (2 minutter siden):

Ja. Den er fin 😆😅

Ja. Lignende. Jeg trodde min leder var interessert i meg 😅 får så cringe av å tenke på det at... 

Å, den er er kjip da. Jeg var jo heldig sånn sett at når jeg ble skrevet ut så så jeg aldri noe mer til denne medisinstudenten, men jeg regner med du måtte fortsette å forholde deg til din leder i lang tid fremover? Uff... 

Anonymkode: b76be...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å, den er er kjip da. Jeg var jo heldig sånn sett at når jeg ble skrevet ut så så jeg aldri noe mer til denne medisinstudenten, men jeg regner med du måtte fortsette å forholde deg til din leder i lang tid fremover? Uff... 

Anonymkode: b76be...0a0

Hehe ja. Jobber ikke der lenger nå men var ikke så høy i hatten i senere tid, da jeg plutselig fikk opp minner om flørting ovenfor vedkommende og var i vanlig sinnstemning... Din utkårede medisinstudent var kanskje ikke lykkelig gift med barn, slik som både jeg selv og min leder var på denne tiden? Jesus. Men hvordan viste du dine følelser da? 😆

Får helt helt kløe i hjernen og leamus i kneet av å tenke på dette. Men er litt LOL også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Krøll47 skrev (6 minutter siden):

Hehe ja. Jobber ikke der lenger nå men var ikke så høy i hatten i senere tid, da jeg plutselig fikk opp minner om flørting ovenfor vedkommende og var i vanlig sinnstemning... Din utkårede medisinstudent var kanskje ikke lykkelig gift med barn, slik som både jeg selv og min leder var på denne tiden? Jesus. Men hvordan viste du dine følelser da? 😆

Får helt helt kløe i hjernen og leamus i kneet av å tenke på dette. Men er litt LOL også. 

Jeg aner ikke om han var gift eller hadde barn, men det er vel nærliggende å tro at han mest sannsynlig ikke hadde det. Han var aldri min kontaktperson mens jeg var innlagt så det var jo begrenset hvor mye jeg fikk snakket med ham og "vist min følelser" for han. Men jeg spurte stadig etter han, om han var på jobb også snakket jeg alltid med ham den tiden jeg fikk lov å sitte i stuen (jeg hadde skjermingsvedtak), og satte meg ved siden av han de gangene han satt ved matbordet når det ble servert mat. Jeg kan ikke helt huske om jeg egentlig sa eller gjorde noe spesielt som skulle tilsi og vise at jeg var forelsket, men det er nesten så jeg håper ikke det hehe.

Anonymkode: b76be...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg aner ikke om han var gift eller hadde barn, men det er vel nærliggende å tro at han mest sannsynlig ikke hadde det. Han var aldri min kontaktperson mens jeg var innlagt så det var jo begrenset hvor mye jeg fikk snakket med ham og "vist min følelser" for han. Men jeg spurte stadig etter han, om han var på jobb også snakket jeg alltid med ham den tiden jeg fikk lov å sitte i stuen (jeg hadde skjermingsvedtak), og satte meg ved siden av han de gangene han satt ved matbordet når det ble servert mat. Jeg kan ikke helt huske om jeg egentlig sa eller gjorde noe spesielt som skulle tilsi og vise at jeg var forelsket, men det er nesten så jeg håper ikke det hehe.

Anonymkode: b76be...0a0

Høres ikke så galt ut da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Krøll47 skrev (1 minutt siden):

Høres ikke så galt ut da :)

Nei. Heldigvis. Jeg tror ikke jeg flørtet sånn helt åpenlyst egentlig? Eller, jeg gjorde jo sikkert det da- prøvde i alle fall. Men det var vel egentlig mest bare fordi jeg er helt elendig på flørting, så det ble vel bare mest til at jeg snakket hull i hodet på ham om helt vanlige, dagligdagse ting. Tror og håper jeg. Jaja, er jo lenge siden nå så han har nok glemt meg for lengst får vi håpe.

Anonymkode: b76be...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Marye skrev (13 timer siden):

Det kan jeg ikke skrive her, så ille var det

Uff. Jeg føler med deg.

Anonymkode: b76be...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
AnonymBruker

Åja, kjenner meg igjen i dette. Enten det er pengebruk og ting jeg kjøper, nye interesser og hobbyer jeg får, eller når jeg blir hyperseksuell. Jeg går all inn. Spesielt med seksualitet. Syns det er spennende og deilig når det oppstår. Etter det kommer skammen.

Anonymkode: b447a...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (På 8.1.2024 den 0.59):

Det kan jeg ikke skrive her, så ille var det

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...