Gå til innhold

Er veldig nervøs for at jeg skal glemme jobb i morgen tidlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg jobber tirsdager og torsdager og har stort sett litt på timeplanen ellers også så har som oftest på vekkerklokke. Men nå har jeg da altså sovet så lenge jeg har villet hver dag siden torsdag. Og jeg er litt redd for at jeg skal glemme meg og bare skru av vekkerklokka nå når jeg våkner av den i morgen tidlig og glemme at jeg egentlig skal på jobb. Det hadde vært krise! Er der noen ekstratiltak jeg kan ta for å være sikker på at jeg husker at jeg skal på jobb og kommer meg ut av senga i morgen tidlig?

Anonymkode: 8268d...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg jobber tirsdager og torsdager og har stort sett litt på timeplanen ellers også så har som oftest på vekkerklokke. Men nå har jeg da altså sovet så lenge jeg har villet hver dag siden torsdag. Og jeg er litt redd for at jeg skal glemme meg og bare skru av vekkerklokka nå når jeg våkner av den i morgen tidlig og glemme at jeg egentlig skal på jobb. Det hadde vært krise! Er der noen ekstratiltak jeg kan ta for å være sikker på at jeg husker at jeg skal på jobb og kommer meg ut av senga i morgen tidlig?

Anonymkode: 8268d...d87

Sett vekketklokka unna senbga så du slå stå opp, og der finner d en lapp med JOBB

Anonymkode: 50e0f...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sett vekketklokka unna senbga så du slå stå opp, og der finner d en lapp med JOBB

Anonymkode: 50e0f...814

Jeg bruker bare mobilen til vekkerklokke. Har dessverre ingen egen vekkerklokke. Og jeg er litt opphengt i å ha mobilen i nærheten fordi jeg hele tiden må sjekke klokka om jeg enten er våken og ikke får sove eller våkner på natten. Jeg er litt rar sånn.

Anonymkode: 8268d...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker bare mobilen til vekkerklokke. Har dessverre ingen egen vekkerklokke. Og jeg er litt opphengt i å ha mobilen i nærheten fordi jeg hele tiden må sjekke klokka om jeg enten er våken og ikke får sove eller våkner på natten. Jeg er litt rar sånn.

Anonymkode: 8268d...d87

Man kan sette flere vekketidspunkt på mobilen, sett f eks hvert tiende minutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (Akkurat nå):

Man kan sette flere vekketidspunkt på mobilen, sett f eks hvert tiende minutt.

Ja, det har jeg gjort, satt 2 stykker. Men er redd jeg skal glemme det likevel? 

Anonymkode: 8268d...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det har jeg gjort, satt 2 stykker. Men er redd jeg skal glemme det likevel? 

Anonymkode: 8268d...d87

Høres rart ut, om du er motivert. Vet ikke om det da hjelper med flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Høres rart ut, om du er motivert. Vet ikke om det da hjelper med flere.

Jeg har en tendens til å være litt glemsk med en gang jeg våkner. Kan tro jeg er helt andre steder, glemmer helt hvilken dag det er og hva jeg har planer om osv. Det er ikke så ofte jeg tillater meg selv å ha så slakke dager som jeg har hatt disse siste 4 dagene nå. 

Anonymkode: 8268d...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, man glemmer ikke å gå jobb, det får sa være grenser for hva man skal problematisere.

Anonymkode: b2803...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså, man glemmer ikke å gå jobb, det får sa være grenser for hva man skal problematisere.

Anonymkode: b2803...fec

Hadde jeg jobbet 5 dager i uka hadde det vært noe annet. Men jeg jobber jo ikke så ofte og jeg er ganske distre av meg.

Anonymkode: 8268d...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Sett en annen lyd som alarm enn den du bruker til vanlig. En litt ubehagelig en. Det funker for meg når jeg skal noe viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...