Gå til innhold

Personvern her inne.


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Hver enkelt her forteller jo hva de vil om seg selv, og alle kan være så åpne de vil om det de føler for. Men når flere her forteller at de er Fb- venn med andre ( i forskjellige tråder og dagbok ) så tenk på at når du skriver identifiserende innlegg med lett gjenkjennelige detaljer, så kan du også lett identifisere andre. Selv om du har skjult venneliste, så er det kommentarfelt på profilen din. Når man da vet ca bosted og også jobb og interesser til flere, så er plutselig identiteten til flere her avslørt. Just saying. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gaylord Focker skrev (2 minutter siden):

So what.

Ikke alle vil bli identifisert. Man har et visst ansvar for andre enn seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Hver enkelt her forteller jo hva de vil om seg selv, og alle kan være så åpne de vil om det de føler for. Men når flere her forteller at de er Fb- venn med andre ( i forskjellige tråder og dagbok ) så tenk på at når du skriver identifiserende innlegg med lett gjenkjennelige detaljer, så kan du også lett identifisere andre. Selv om du har skjult venneliste, så er det kommentarfelt på profilen din. Når man da vet ca bosted og også jobb og interesser til flere, så er plutselig identiteten til flere her avslørt. Just saying. 

 

Jeg vet at en herfra er på en fb-gruppe jeg er på, en spesiell ting gjør meg helt sikker. 🙂 Men jeg har selvfølgelig ikke nevnt det for vedkommende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (23 minutter siden):

Jeg vet at en herfra er på en fb-gruppe jeg er på, en spesiell ting gjør meg helt sikker. 🙂 Men jeg har selvfølgelig ikke nevnt det for vedkommende. 

Jeg sa fra til ei engang. Hun takket og slettet noe hun hadde skrevet på en annen plattform. Men det var litt spesiell situasjon. Jeg ville ikke sagt noe i den settingen du nevner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (10 minutter siden):

Jeg sa fra til ei engang. Hun takket og slettet noe hun hadde skrevet på en annen plattform. Men det var litt spesiell situasjon. Jeg ville ikke sagt noe i den settingen du nevner. 

Hun er ikke her noe særlig nå, det er lenge siden jeg har sett henne her inne faktisk. Med mindre det hadde vært noe helt spesielt kunne det ikke falle meg inn å avsløre for noen at jeg vet hvem vedkommende er. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Hun er ikke her noe særlig nå, det er lenge siden jeg har sett henne her inne faktisk. Med mindre det hadde vært noe helt spesielt kunne det ikke falle meg inn å avsløre for noen at jeg vet hvem vedkommende er. :) 

Nei, jeg er enig i at det normalt ville føltes creepy 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (2 timer siden):

Hver enkelt her forteller jo hva de vil om seg selv, og alle kan være så åpne de vil om det de føler for. Men når flere her forteller at de er Fb- venn med andre ( i forskjellige tråder og dagbok ) så tenk på at når du skriver identifiserende innlegg med lett gjenkjennelige detaljer, så kan du også lett identifisere andre. Selv om du har skjult venneliste, så er det kommentarfelt på profilen din. Når man da vet ca bosted og også jobb og interesser til flere, så er plutselig identiteten til flere her avslørt. Just saying. 

 

Personlig enig med deg. At folk ikke bryr seg er helt ok for meg, men jeg blir noen ganger paranoid når jeg kjenner at jeg har skrevet litt for detaljert.

Jeg er ikke på noen form for sosiale medier. Bortsett fra her. Er ikke interessert å dele mitt liv med andre. Alt for mye sladder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ColaZero skrev (17 minutter siden):

Personlig enig med deg. At folk ikke bryr seg er helt ok for meg, men jeg blir noen ganger paranoid når jeg kjenner at jeg har skrevet litt for detaljert.

Jeg er ikke på noen form for sosiale medier. Bortsett fra her. Er ikke interessert å dele mitt liv med andre. Alt for mye sladder.

Skjønner.

Jeg tror det er greit at folk blir påminnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...