Gå til innhold

Er du en sånn person som klarer å bare sitte helt stille og høre på lydbok? Såfall del dine tips med meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har for ett par måneder tilbake betalt for en lydbok app og der er jo veldig mange gode, spennende, interessante osv bøker jeg kunne tenke meg å høre på men det jeg sliter med er å sitte helt stille og høre på. Merkelig nok med tanke på at jeg ikke har noe problemer med å sitte i "evigheter" å se på film og serier på pcen. Men når det da altså kommer til lydbok så får jeg en sånn trang til å gjøre noe, så går stort sett tur, handler på butikken og gjør husarbeid og slikt mens jeg har lydbok på øret og det fungerer jo bra det det er bare det at i det siste har jeg fått så lite ork at jeg orker ikke gjøre noe mens jeg hører på lydbok lengre. Noen som har noen løsning på dette problemet? Veldig I-landsproblem jeg vet men men.

Anonymkode: ecb34...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg har for ett par måneder tilbake betalt for en lydbok app og der er jo veldig mange gode, spennende, interessante osv bøker jeg kunne tenke meg å høre på men det jeg sliter med er å sitte helt stille og høre på. Merkelig nok med tanke på at jeg ikke har noe problemer med å sitte i "evigheter" å se på film og serier på pcen. Men når det da altså kommer til lydbok så får jeg en sånn trang til å gjøre noe, så går stort sett tur, handler på butikken og gjør husarbeid og slikt mens jeg har lydbok på øret og det fungerer jo bra det det er bare det at i det siste har jeg fått så lite ork at jeg orker ikke gjøre noe mens jeg hører på lydbok lengre. Noen som har noen løsning på dette problemet? Veldig I-landsproblem jeg vet men men.

Anonymkode: ecb34...639

Jeg hører på lydbok når jeg trener eller går tur, sitter på bussen til jobb eller gjør husarbeide. :) Å sitte i stolen og bare høre på lydbok funker ikke. Du kan jo prøve å strikke eller hekle samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg hører på lydbok når jeg trener eller går tur, sitter på bussen til jobb eller gjør husarbeide. :) Å sitte i stolen og bare høre på lydbok funker ikke. Du kan jo prøve å strikke eller hekle samtidig?

Ja, jeg har faktisk alltid hatt lyst til å lære å strikke 😊 Og jeg begynte faktisk på en genser en gang jeg var innlagt på DPS (der er alltids mye personal og alltid ett par pasienter som sitter å strikker i fellesstuen så ble litt inspirert). Men så fikk jeg det problemet da jeg ble utskrevet og kom hjem at jeg ikke har noen til å hjelpe meg når jeg står fast, som når jeg mister en maske f.eks eller der blir ett hull og slike ting. Og det med å strikke vrange masker ble litt for avansert for meg egentlig, og det var jo bare det i begynnelsen nede på genseren (er det vrangbord de kaller det eller noe sånt mulig jeg tar helt feil nå?). Der ble enormt mye feil kan du si hehe. Men jo, hadde jeg vært mer selvgående og klart å hjelpe meg selv i større grad hadde jeg nok hatt potensiale til å bli strorstrikker for å si det sånn hehe 😄

usikker skrev (2 minutter siden):

Jeg må strikke 😇

Ja, det kan jeg skjønne. Jeg skulle bare ønske jeg var bedre så kunne jeg gjort det jeg og (les mer i svaret over) 🙂

Anonymkode: ecb34...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (29 minutter siden):

Jeg hører på lydbok når jeg trener eller går tur, sitter på bussen til jobb eller gjør husarbeide. :) Å sitte i stolen og bare høre på lydbok funker ikke. 

Hvorfor gunker ikke det?

Anonymkode: 35592...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvorfor gunker ikke det?

Anonymkode: 35592...c83

Da vil jeg enten sovne eller begynne å tenke på ting og ikke få med meg noe av lydboken. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Da vil jeg enten sovne eller begynne å tenke på ting og ikke få med meg noe av lydboken. :) 

Klare du ikke å sette deg ned å høre på musikk heller?

Anonymkode: 35592...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Klare du ikke å sette deg ned å høre på musikk heller?

Anonymkode: 35592...c83

Nei, jeg må gjøre noe samtidig. Kan sette meg ned og høre EN sang om det er en spesiell sang jeg bare MÅ høre, men å sitte og bare lytte til musikk uten å ha noe mellom hendene gjør jeg aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...