Gå til innhold

Hvor mye betalte du for den siste mobilen du kjøpte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10.500,- (på salg og inkl. 1000,- rabatt fordi jeg også eier et ice-abonnement som gjorde det mulig). Hadde noen sagt til meg for få år siden at jeg skulle dingle rundt med en mobil til over 10.000,- så hadde jeg ledd meg fordervet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

4000. Kan ikke skjønne meg på folk som betaler 8000+ for en mobil. Da er man veldig opptatt av det materialistiske og merkenavn. 

Anonymkode: 602af...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

4000. Kan ikke skjønne meg på folk som betaler 8000+ for en mobil. Da er man veldig opptatt av det materialistiske og merkenavn. 

Anonymkode: 602af...c1f

På ingen måte, men jeg bruker mobilen til såpass mye at jeg vil ha en skikkelig mobil med ordentlig godt kamera. Iphone er utelukket uansett pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
Lillemus skrev (1 minutt siden):

På ingen måte, men jeg bruker mobilen til såpass mye at jeg vil ha en skikkelig mobil med ordentlig godt kamera. Iphone er utelukket uansett pris.

Samme her, vil ikke ha iPhone.  Selv har jeg samsung og det er rett og slett fordi datteren har det samme. Da kan hun lett hjelpe meg om noe oppstår. Dessuten så har jeg vært noenlunde fornøyd med de jeg har hatt.

Min siste kostet ca 6000 (mener jeg det var)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (3 minutter siden):

Samme her, vil ikke ha iPhone.  Selv har jeg samsung og det er rett og slett fordi datteren har det samme. Da kan hun lett hjelpe meg om noe oppstår. Dessuten så har jeg vært noenlunde fornøyd med de jeg har hatt.

Min siste kostet ca 6000 (mener jeg det var)

Jeg kjøpte også Samsung nå når min gamle Huawei tok kvelden i jula. Hadde Huawei fremdeles vært å få her i landet hadde jeg antagelig kjøpt det denne gangen også, var veldig fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

tror det var rundt 1500, kan ringe og sende tekst melding og surfe på den. 

den mangler alt det "andre" da men jeg bruker ikke de andre tingene uansett.

Anonymkode: 0fc40...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 kr, fordi jeg fikk den på jobben for ikke så lenge siden. Jeg ser den koster 9000kr hos Apple, altså uten binding til noe abonnement. 

Vi kan velge å oppgradere fra standardmodellen mot å betale ekstra, men denne gangen gadd jeg ikke det. Denne er bra nok :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

4000. Kan ikke skjønne meg på folk som betaler 8000+ for en mobil. Da er man veldig opptatt av det materialistiske og merkenavn. 

Anonymkode: 602af...c1f

Dette var noe overlegen og arrogant påstand.  Bor du ut i skogen uten noen bekvemmeligheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en IPhone 14 Pro Max og aner ikke hva den koster fordi jeg har fått den i bursdagspresang i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (4 timer siden):

0 kr, fordi jeg fikk den på jobben for ikke så lenge siden. Jeg ser den koster 9000kr hos Apple, altså uten binding til noe abonnement. 

Vi kan velge å oppgradere fra standardmodellen mot å betale ekstra, men denne gangen gadd jeg ikke det. Denne er bra nok :) 

Vi har samme ordning men får noe høyere sum dekket av arbeidsgiver. Arbeidsgiver dekkerverdi av nest nyeste modell, og er da formell eier av telefonen i to år. Deretter er den arbeidstakers eie. 

Jeg landet, etter råd fra jr, på å oppgradere til den nyeste (15 pro 256 MB) og angrer ikke :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 time siden):

Vi har samme ordning men får noe høyere sum dekket av arbeidsgiver. Arbeidsgiver dekkerverdi av nest nyeste modell, og er da formell eier av telefonen i to år. Deretter er den arbeidstakers eie. 

Jeg landet, etter råd fra jr, på å oppgradere til den nyeste (15 pro 256 MB) og angrer ikke :) 

Jeg oppgraderte forrige gang vi fikk telefon og tenkte at med min syklus for å bytte ut telefon, var det vel verdt det. Før der hadde jeg privat kjøpt mobil som jeg hadde i 5 år. 

Men dengang ei, sa Tordenskjold, for jobben KREVDE at tlf måtte byttes ut etter to år. Og hvis vi skulle beholde privat, måtte jeg attpåtil kjøpe ut. :o Så da gadd jeg ikke oppgradere én gang til…  Det betød vel at standardmodellen som jeg fikk nå, er nesten som om jeg hadde videreført den gamle oppgraderte, ettersom standardmodellene jo også blir bedre for hvert år. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...