Gå til innhold

Hvilke musikk sjangre hører du mest på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er så og si alt hørende egentlig, det eneste jeg ikke hører så mye på er opera og de sangene der vokalisten skriker så voldsomt at det ikke er mulig å høre hva hen synger (kommer ikke på hva denne sjangeren heter for øyeblikket?). 

Anonymkode: ac8d3...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opera kan være fint. Liker Pavarotti. Ellers kan jeg ikke mange navn, men det er noe jeg kan få gåsehud av. De sjeldne gangene jeg hører på det. Jeg hører en del på Chopin, men ellers går det i rock. Mest garagerock og mot mer punk. Litt av de gamle banda som starta ca 70- tallet. Ble introdusert for dem av eldre musikkfreaks da jeg var tenåring og har hørt på det siden. 

Så Gospel om morgenen noen ganger, og litt annet mer tilfeldig. Fins bra sanger i de fleste sjangre, men hører lite på pop, ballader osv. Må ha mer trøkk. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riverblue

Jeg liker godt norsk musikk 

R&B -pop  - f.eks  Frank Ocean 

Indie -  Mew

Oprah kan også være vakkert, f.eks oprah-heavy. Nigthwish (med første vokalist) har mange fine.  

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører faktisk aller mest på NRK Klassisk :) Jeg har ikke for vane å høre på musikk «hele tiden». Men i kontorlandskapet på jobb derimot har jeg ofte behov for å stenge omverdenen ute, og da blir det radio med NRK Klassisk som er løsningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Jeg liker all slags musikk men har ikke hørt på musikk det siste året, har med medisinene å gjøre. Jeg lever meg ikke inn i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Everybody skrev (5 timer siden):

@psykedeliker Kan jeg tenke meg elsker Snoop Dogg.

Ikke direkte feil, men han slår ikke førstealbumet til Gravediggaz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...