Gå til innhold

Skulle gjerne hatt ett bedre søskenforhold til min bror


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er i 20-årene og har en 5 år yngre bror. Jeg er kvinne og min bror er da naturligvis mann. Det er jo vel forholdvis relevant i forhold til det at vi har ganske ulike interesser og oppfatning av livet og alt det der. Jeg har ofte tenkt at jeg gjerne skulle ønske at vi hadde ett litt nærere forhold og at vi kunne finne på diverse sammen og slikt men jeg har aldri faktisk fått gjort noe med det. Eller, det vil si, jeg har forsøkt å spørre utallige ganger om han vil finne på noe. Jeg har da foreslått det meste egentlig, men han har alltid en unnskyldning for at han ikke kan eller sier rett og slett rett ut at det gidder han ikke være med på. Eksempel på førstnevnte kan være at han ikke har noe interesse av de filmene som går på kino og ett eksempel på sistnevnte kan være fjelltur (hadde aldri fått han med på det frivillig). En annen ting jeg også gjerne skulle ønske var at vi hadde mer å snakke om. Vi har stort sett lite å snakke om egentlig, og det er også sjeldent at vi faktisk sitter ansikt til ansikt over tid annet enn til middag og da bruker vi sjelden prate. Han er aldri åpen og ærlig om noe som helst heller, om hva han tenker og føler og slikt men akkurat det er kanskje typisk mann?

Burde jeg kanskje bare rett og slett godta søskenforholdet vårt som det er nå? Eller er det vits å fortsette å prøve? Og om det er vits å prøve hva konkret kan jeg gjøre i dette tilfellet?

Anonymkode: 8a469...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...