Gå til innhold

Burde det bli begrensing på hvor mange ganger man får lov til å poste i løpet av en dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Burde det bli begrensing på hvor mange ganger man får lov til å poste i løpet av en dag?

Anonymkode: bd8cf...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det burde heller være tak på hvor mange tråder man får starte IMO.

Anonymkode: d0992...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Burde det bli begrensing på hvor mange ganger man får lov til å poste i løpet av en dag?

Anonymkode: bd8cf...7f8

Nei, men det skulle vært utdelt buksevann til alle som starter tråder med spørsmålstegn i tittelen.

Anonymkode: cd2c0...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det burde heller være tak på hvor mange tråder man får starte IMO.

Anonymkode: d0992...4c6

Ja, det var vel kanskje det jeg mest tenkte på. Formulerte meg nok litt uklart.

Anonymkode: bd8cf...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei. Jeg tenker heller det burde bli begrenset hvor lenge du får lov å ha bruker her inne før du blir kastet ut. 

Fordi å tilbringe hele dagene her inne på et forum er ikke bra for noen. Da får man heller få seg et liv og en jobb som alle andre må. 

Anonymkode: 82410...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi å tilbringe hele dagene her inne på et forum er ikke bra for noen.

Og hvem er så du til å fortelle andre mennesker hvordan de skal leve sine liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei. Jeg tenker heller det burde bli begrenset hvor lenge du får lov å ha bruker her inne før du blir kastet ut. 

Fordi å tilbringe hele dagene her inne på et forum er ikke bra for noen. Da får man heller få seg et liv og en jobb som alle andre må. 

Anonymkode: 82410...410

At det skal være en begrensning mener du? Da går jo bare folk til et annet forum og bruker det i stedet. 

Og du mener også at fordi man klarer å være på et forum så kan man jobbe fulltid? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DOL er faktisks ikke så aktivt som det var tidligere så det må vel være helt greit med mer aktivitet. 
og om folk sitter her og leser innlegg eller ser et teit tv-program er vel akkurat det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...