Gå til innhold

Din hudpleierutine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er din hudpleierutine og hvilke produkter (navn på merke) bruker du da?

Anonymkode: 5c1ac...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Jeg vasker ansiktet med lactasyd såpe uten parfyme. Det har jeg vel gjort i 30 år. Ellers bruker fuktighetskrem hver dag. På sommeren bruker jeg solkrem fra apoteket med solfaktor 50 som fuktighetskrem. Noen ganger om vinteren også. 

Før jeg legger meg ( ikke hver kveld, men flere ganger i uken )smører jeg meg med en A- vitaminsyrekrem . Tidligere fikk jeg hos fastlegen. Nå kjøper jeg hos hudlege. 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker bare en helt vanlig fuktighetskrem for ansikt etter hver dusj, eller hvis jeg en sjelden gang føler meg litt tørr i ansiktet. Bruker sminkefjerner (husker ikke merket) hvis jeg en sjelden gang har brukt sminke, som jeg har over på en flat bomullsdott og tørker vekk sminken med. Vasker da ansiktet med en rens etterpå før ansiktskrem. 

Det er det.

Anonymkode: 9379e...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus

Jeg dobbeltrenser alltid på kvelden, sånn at jeg får bort all sminken og solkremen. Så bruker jeg en toner, snegleessens og serum, etterfulgt av øyekrem og nattkrem. (jeg har ikke alle trinnene hver dag, men veksler litt)

Eksfolierer en gang i uka.

Har aldri hatt så fin hud som etter jeg begynte med koreansk hudpleie. 

Endret av hattifnattus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hattifnattus skrev (19 minutter siden):

Har aldri hatt så fin hud som etter jeg begynte med koreansk hudpleie. 

Hvilket merke bruker du og hvor får du kjøpt det?

Anonymkode: 5c1ac...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilket merke bruker du og hvor får du kjøpt det?

Anonymkode: 5c1ac...8a9

Jeg handler på skinsecret.no eller utseende.no

Vet det er flere butikker smo ahr tatt det inn, som Kicks, Vita og Fredrik og Louisa, så det går an å sjekke der også :)

Jeg bruker mest Cosrx, men også Banila Co, Round Lab, Skin1004 og Iunik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hudpleierutine... Nei... Det... Vasker fjeset med vann og litt vanlig håndsåpe om morgenen for å våkne. Etter dusj smører jeg ansiktet med Elizabeth Arden ansiktskrem, bruker den ellers også om jeg er spesielt tørr i pannen f.eks. Men jeg bruker ikke sminke så jeg føler ikke noe spesielt behov for å rense og styre da. Hender jeg peeler ansiktet når jeg står i dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vasker trynet i dusjen med lano. Det er det hele.

Anonymkode: 909d2...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Rens på kvelden. Bruker nå for tiden Decleor, men det er sånne prøver jeg har fått av kjenninger som driver butikker. Jeg liker jo å prøve forskjellig og lære om div, har også jobbet i butikk som selger hudpleie. 
Den er ekstremt drøy. Selv om det bare er en sånn liten prøve så varer den 1 uke! Men i går så åpnet jeg heller en Dermalogica rensebalm. 
 

Når jeg har vasket meg og tørket så har jeg til nå brukt niacinamide fra Revolution. Nettopp blitt tom. Så Retinol serum fra Pure&Care. Så retinol nattkrem fra Pure&Care.  
 

Når håret har blitt fett nok til at jeg må dusje det dagen etter så bruker jeg Decleor nattbalm neroli i stedet for retinol kremen. Kremen er så fet at jeg ikke vil sove med den med nyvasket hår.

På dagen så vasker jeg ansiktet med vann/i dusjen. Noen ganger bruker jeg en rensemidler fra Decleor (sånn claymask) som jeg fikk fra en hudpleiesalong. Masken selges ikke da den egentlig bare ble brukt profesjonelt. 
 

Når jeg er er ferdig med det så har jeg brukt niacinamiden, men nå er den tom så det blir argireline serum fra Pure&Care. Så retinol serumet. Over der har jeg pleid å bruke fondation. Har såpass mørkt hår nå at om jeg vil ha farge må jeg bruke fondation. Kan ikke bruke selvbruning fordi det mørke håret gjør at selvbruningen blir gul i ansiktet mitt. 
 

 

Endret av UtakknemligDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...