Gå til innhold

Hva har du som bakgrunnsbilde på telefonen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva har du som bakgrunnsbilde på telefonen?

Jeg er bare av den kjedelige typen som har standard bakgrunn som kom med telefonen da jeg kjøpte den. Det er bare bilde av noen grønne og blå fuglefjær.

Anonymkode: 461ac...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Når skjermen er låst, har jeg et fint bilde av dattera mi som 17 eller 18 åring, på fjellet. Tror det var hun som la det inn som bakgrunnsbilde på telefonen min den sommeren. Så har jeg bare beholdt det.

Ellers, når telefonen er åpen, har jeg et nærbilde fra blomsterbedet mitt, tatt i sommer, en blå kuletistel. Bildet ble uvanlig skarpt (bruker bare mobilen), så et var litt gøy å beholde det og se det hver dag 🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et blomsterbilde jeg selv har tatt i utlandet. Dvs. det er vel en slags blomstrende busk, i favorittfargen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min med lukket skjerm og et naturbilde tatt fra båt rundt midnatt med åpen skjerm. Orker ikke at bildet på åpen skjerm er støyende, så bildet framstår først og fremst som en oransje bakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På låst skjerm har jeg et bilde av sønnen min som baby, hvor jeg har beskåret/zoomet inn slik at det er nesten bare øye og kinn og litt nese som synes. Har hatt dette bildet helt siden jeg fikk smartphone. I bakgrunnen på ulåst skjerm har jeg et bilde av mannen og meg selv som nyforelsket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...