Gå til innhold

Hva feiler meg?


Glitter

Anbefalte innlegg

påskelilje

Jeg synes det høres ut som en stressreaksjon. Du har hatt mange store omveltninger de siste månedene, og nå har du gledet deg veldig til i morgen, og så får du en kroppslig reaksjon på alt i dag. Hvis du føler deg litt bedre nå, og har din mor hos deg, synes jeg du skal prøve å få litt søvn og slappe av. Forhåpentligvis kjenner du deg bedre i løpet av natta og i morgen, sånn at du kan reise ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt bedre i dag. Akkurat bra nok til at jeg klarer reisen med hunden, men det blir ikke uten anstrengelser. Det blir det ikke. 

Uansett selve taleevnen og skriving på tastatur samt pust er normalt igjen. Nå er jeg bare utmattet og kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (10 minutter siden):

Er litt bedre i dag. Akkurat bra nok til at jeg klarer reisen med hunden, men det blir ikke uten anstrengelser. Det blir det ikke. 

Uansett selve taleevnen og skriving på tastatur samt pust er normalt igjen. Nå er jeg bare utmattet og kvalm.

Masse lykke til. Håper det går bra ❤️ Ikke godt å reise når man ikke er i form. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (27 minutter siden):

Masse lykke til. Håper det går bra ❤️ Ikke godt å reise når man ikke er i form. 

Nei det er veldig ubehagelig i grunn. Vil bare at dagen skal være unnagjort jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (31 minutter siden):

Nei det er veldig ubehagelig i grunn. Vil bare at dagen skal være unnagjort jeg. 

Det forstår jeg godt. Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Er litt bedre i dag. Akkurat bra nok til at jeg klarer reisen med hunden, men det blir ikke uten anstrengelser. Det blir det ikke. 

Uansett selve taleevnen og skriving på tastatur samt pust er normalt igjen. Nå er jeg bare utmattet og kvalm.

Det var godt å høre at du er litt bedre i dag. Jeg håper du kommer deg igjennom reisen på best mulig og at det vil gå greit.

Anonymkode: ef6d0...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...