Gå til innhold

Poesibok


Trinity80

Anbefalte innlegg

Trinity80

Har noen tips på en god og fin poesibok? Har lyst på en, men ble overveldet av utvalget ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trinity80 skrev (4 minutter siden):

Har noen tips på en god og fin poesibok? Har lyst på en, men ble overveldet av utvalget ☺️

Gå på biblioteket og bla i alle poesibøkene de har der, lån med deg noen hjem og kos deg - helt gratis! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
Lillemus skrev (1 time siden):

Gå på biblioteket og bla i alle poesibøkene de har der, lån med deg noen hjem og kos deg - helt gratis! :)

 

Svarte deg, men den ble borte?

Det hadde jeg ikke tenkt på, siden jeg bestandig kjøper mine bøker. Skal på Deichmanske i Oslo, kjøpe meg en stor kopp kaffe og gjøre som du forslo ☺️ Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (36 minutter siden):

Svarte deg, men den ble borte?

Det hadde jeg ikke tenkt på, siden jeg bestandig kjøper mine bøker. Skal på Deichmanske i Oslo, kjøpe meg en stor kopp kaffe og gjøre som du forslo ☺️ Takk! 

Om du finner en du liker ekstra godt så kan du jo kjøpe den i bokhandelen etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
Lillemus skrev (18 minutter siden):

Om du finner en du liker ekstra godt så kan du jo kjøpe den i bokhandelen etterpå. :)

Ikke sant, genialt 👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...