Gå til innhold

En hel helg helt alene uten planer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fra i dag av en helg helt alene med ingen planer. Hva ville du brukt en sånn helg på? Jeg tenker litt tanken på å lage mitt eget lite spa, ta vare på meg selv, ta ansiktsmaske og lakke negler og slikt. Ta ett glass vin, slappe ordentlig av og se en god serie.

Anonymkode: 0e4a2...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har fra i dag av en helg helt alene med ingen planer. Hva ville du brukt en sånn helg på? Jeg tenker litt tanken på å lage mitt eget lite spa, ta vare på meg selv, ta ansiktsmaske og lakke negler og slikt. Ta ett glass vin, slappe ordentlig av og se en god serie.

Anonymkode: 0e4a2...64d

En hel helg for meg selv? Jeg skulle lest masse, sullet på nettet, ryddet syrommet, sydd noe, trent litt og kanskje gått en tur eller to. Lagd meg noe god mat og antagelig spist alt for mye. Og etter ganske kort tid hadde jeg nok begynt å savne mannen, selv om han ikke gjør så mye ut av seg. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 minutter siden):

En hel helg for meg selv? Jeg skulle lest masse, sullet på nettet, ryddet syrommet, sydd noe, trent litt og kanskje gått en tur eller to. Lagd meg noe god mat og antagelig spist alt for mye. Og etter ganske kort tid hadde jeg nok begynt å savne mannen, selv om han ikke gjør så mye ut av seg. :D 

Det høres veldig koselig ut. Jeg brukte å låne mange bøker på biblioteket og leste mye før, men nå i det siste har jeg lest så lite og sakte at jeg aldri rekker å bli ferdig innen fristen for å levere den inn går ut så da har det bare blitt til at jeg har sluttet å lese alt i alt hehe. Åh, det å sy synes jeg virker som en så koselig hobby som jeg egentlig i mange år har hatt lyst til å forsøke å få til selv, men så er det akkurat det med å skulle kjøpe og investere i egen symaskin da. Jeg så en bok for litt siden om det å sy sin egen garderobe ('sy tidløse garderobeklassikere' tror jeg den het eller noe sånt) og den fikk meg nesten til å realisere drømmen. Vi får se hva det blir til etterhvert 🙂

Anonymkode: 0e4a2...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...