Gå til innhold

Har du noen gang opplevd at noen i ditt ekte liv kjente igjen hvem du var her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du noen gang opplevd at noen i ditt ekte liv kjente igjen hvem du var her inne?

Akkurat det er en av de tingene jeg frykter aller mest. At noen jeg kjenner skal kjenne meg igjen ut i fra noe jeg skriver her inne. Det har gjort at jeg skriver mer som anonym og generelt sett mindre om meg selv og personlige tanker og følelser.

Anonymkode: d4165...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Nei hadde ikke brydd meg om det skulle skje heller.

Hva er grunnen til at du ikke hadde brydd deg?

Anonymkode: d4165...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, flere ganger. Gjør meg ingenting, jeg har ikke delt noe jeg ikke står inne for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jepp, flere ganger. Gjør meg ingenting, jeg har ikke delt noe jeg ikke står inne for.

Hvordan fikk du vite at vedkommende hadde kjent deg igjen da?

Anonymkode: d4165...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan fikk du vite at vedkommende hadde kjent deg igjen da?

Anonymkode: d4165...b77

Jeg ble en gang outet med fullt navn f.eks. Ellers er det en som kom innom der jeg jobber og lurte på om jeg var Lillemus, dette var i dol's unge år så vi var mye mer åpne her inne. :)  En annen bruker her fortalte at hun hadde vært innom arbeidsplassen min og snakket med meg en gang hun var i nærheten, jeg fikk ikke vite det før lenge etterpå. Hadde vært hyggelig å si hei da. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg ble en gang outet med fullt navn f.eks. Ellers er det en som kom innom der jeg jobber og lurte på om jeg var Lillemus, dette var i dol's unge år så vi var mye mer åpne her inne. :)  En annen bruker her fortalte at hun hadde vært innom arbeidsplassen min og snakket med meg en gang hun var i nærheten, jeg fikk ikke vite det før lenge etterpå. Hadde vært hyggelig å si hei da. :) 

 

Oj, hadde det hendt meg at jeg ble outet her inne med fullt navn hadde jeg blitt ganske så sint på vedkommende tror jeg. Og ganske så fortvilet. Men så skriver jeg kanskje litt for ærlig og åpent her inne da, har skrevet mye som jeg sikkert ikke burde.

Anonymkode: d4165...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som brukte å være her før skrev engang at hun trodde vi hadde barn på samme skole. Min første reaksjon var sånn «åh! Gisp! Nei!!» Men så skjønte jeg hvem hun var, og hun hvem jeg var, og det var helt ok. Null stress. Det hender seg vi går på hverandre i nabolaget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg ble gjenkjent av en slektning som hadde dumpet borti noe jeg hadde skrevet om, og hun forstod at det var meg. Hun fortalte det, og jeg syntes det var ille. Ble mer forsiktig med hva jeg skrev etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (2 timer siden):

Ei som brukte å være her før skrev engang at hun trodde vi hadde barn på samme skole. Min første reaksjon var sånn «åh! Gisp! Nei!!» Men så skjønte jeg hvem hun var, og hun hvem jeg var, og det var helt ok. Null stress. Det hender seg vi går på hverandre i nabolaget. 

Det var da bra at det var helt ok for deg. Jeg kan ikke se for meg en person i livet mitt der jeg hadde tenkt at det var null stress at de hadde funnet ut av hvem jeg var her inne hehe.

Anonymkode: d4165...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
påskelilje skrev (2 timer siden):

Jeg ble gjenkjent av en slektning som hadde dumpet borti noe jeg hadde skrevet om, og hun forstod at det var meg. Hun fortalte det, og jeg syntes det var ille. Ble mer forsiktig med hva jeg skrev etter det.

Såpass ja, det hadde jeg og syntes var ille. Tror faktisk ikke jeg hadde turt å fortsette å skrive på forumet etter det en gang om noe lignende hadde hendt meg. I alle fall ikke om personlige og sensitive temaer.

Anonymkode: d4165...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,jeg har ikke blitt gjenkjent.  Men husker at noen hadde spurt dattera mi om hun var datteren til Dorthe.  Og det var virkelig helt sprøtt og jeg vet fremdeles ikke hvem det var.  Det må vel være rundt 15 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at det er noen som vet hvem jeg er her, og jeg vet at de vet at jeg vet at de vet. Men vi sier ikke noe om det, og det er ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (14 minutter siden):

Nettopp derfor jeg begrenser hva jeg skriver. 

Du kan jo bare skrive anonymt da, hvis du feks har problemer du vil lufte her. 

Anonymkode: efa7e...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (22 minutter siden):

Jeg vet at det er noen som vet hvem jeg er her, og jeg vet at de vet at jeg vet at de vet. Men vi sier ikke noe om det, og det er ok. 

Hvordan kan du være så sikker på at noen vet hvem du er når de aldri har sagt noe om det selv?

Anonymkode: d4165...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan kan du være så sikker på at noen vet hvem du er når de aldri har sagt noe om det selv?

Anonymkode: d4165...b77

Vi kjenner hverandre, og hvorfor vi vet er pga tema vi har snakket om.  Vi respekterer at vi er aktive på ulike arenaer uten at vi tar  opp det hver enkelt skriver andre steder. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Vi kjenner hverandre, og hvorfor vi vet er pga tema vi har snakket om.  Vi respekterer at vi er aktive på ulike arenaer uten at vi tar  opp det hver enkelt skriver andre steder. 

Det er jo en grei "regel" da.

Anonymkode: d4165...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du kan jo bare skrive anonymt da, hvis du feks har problemer du vil lufte her. 

Anonymkode: efa7e...aa2

Ja, men det er ofte nødvendig å få litt kontekst til problemstillingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (23 timer siden):

Nettopp derfor jeg begrenser hva jeg skriver. 

 

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du kan jo bare skrive anonymt da, hvis du feks har problemer du vil lufte her. 

Anonymkode: efa7e...aa2

 

cilie skrev (25 minutter siden):

Ja, men det er ofte nødvendig å få litt kontekst til problemstillingen. 

Veldig hyggelig at folk velger å skrive med nick, selv om det medfører at det begrenser hva de skriver om. Synes det er mye mer engasjerende å lese hva brukere med nick skriver enn anonyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...